مدیر کل بنادر و دریانوردی سیستان وبلوچستان گفت:بر اساس پیش بینی تغییرات شرایط جوی آب و هوایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان، آمادگی اسکان میهمانان نوروزی در مکان سرپوشیده و ارائه خدمات ضروری را خواهد داشت.

آمادگی بندر چابهار برای اسکان میهمانان نوروزی در شرایط جوی نامساعدبهروز آقایی مدیر کل بنادر و دریانوردی استان سیستان وبلوچستان  در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: بر اساس پیش بینی تغییرات شرایط جوی آب و هوایی و احتمال بارندگی، اداره کل بنادر و دریانوردی استان، آمادگی اسکان میهمانان نوروزی در مکان سرپوشیده و ارائه خدمات ضروری را خواهد داشت.

از ابتدای نوروز امسال تاکنون ۳۷۸ گردشگر نوروزی روزانه از اسکله‌های بنادر شهید بهشتی و شهید کلانتری چابهار بازدید کردند.

بر اساس تمهیدات پیش بینی شده، گردشگران با خودروی شخصی و در معیت یگان حفاظت در دو نوبت صبح و بعدازظهر از اسکله‌های بنادر چابهار بازدید می‌ کنند.

گفتنی است؛در راستای ساماندهی سفر‌های نوروزی و بر اساس پیش بینی تغییرات شرایط جوی آب و هوایی و احتمال بارندگی، اداره کل بنادر و دریانوردی استان، آمادگی اسکان میهمانان نوروزی در مکان سرپوشیده و ارائه خدمات ضروری را خواهد داشت.

با شروع بارندگی بهاری ناگهانی و گذرای صبح امروز (چهارم فروردین) تعداد ۵ خودرو از بازدیدکنندگان در محل سرپوشیده به مدت یک ساعت و تا زمان قطع بارش اسکان یافتند.

انتهای پیام/ع

آمادگی بندر چابهار برای اسکان میهمانان نوروزی در شرایط جوی نامساعد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار