مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان هرمزگان گفت: جوانان هلال احمر استان از ابتدای طرح نوروزی تاکنون به بیش از ۵۰ هزار مهمان نوروزی خدمت رسانی کردند.

خدمت رسانی جوانان هلال احمر هرمزگان به بیش از ۵۰ هزار مسافر نوروزیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس، علی اعمی برنطین مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان هرمزگان گفت: جوانان هلال احمر استان از ابتدای اجرای طرح ملی ایمنی و سلامت  تاکنون به بیش از ۵۰ هزار مهمان نوروزی خدمت رسانی کردند.

وی افزود: در شش روز گذشته  جوانان  به ۵۰ هزار و ۷۲ نفر از مسافرین نوروزی در ۱۹ ایستگاه ثابت و سیار خدمت رسانی کردند.

اعمی برنطین عنوان کرد: در این مجموع ۴۸ هزار و ۳۷۲نفر از پست‌های ثابت و یک هزار و ۷۰۳نفر در پست‌های سیار خدمات مورد نیاز را دریافت کردند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان هرمزگان گفت: از ۲۸ اسفند ۹۷ تاکنون ۶ هزار و ۵۶۱ نفر از خدمات ارائه شده در ایستگاه‌های سلامت و ۵ هزار و ۸۲۹ نفر نیز از فعالیت‌های انجام شده در فضا‌های دوستدار کودک بهره‌مند شدند.

علی اعمی افزود:  ۲ هزار و ۹۸۰نفر از مسافران نوروزی با حضور در خیمه‌های نماز مستقر در حاشیه پست‌های ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی نماز اول وقت خود را اقامه کردند.

وی گفت:  با هدف بهبود رفتار‌های ترافیکی و کاهش تلفات ناشی از حوادث رانندگی کمپین بهرفت از ابتدای آغاز طرح در سطح استان در حال فعالیت است که از آغاز این طرح تاکنون ۵ هزارو  ۶۵۷ نفر به این کمپین ملحق شدند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان هرمزگان افزود: تاکنون ۳۶ هزار و ۸۱ عدد انواع محصولات فرهنگی  شامل انواع نقشه،  بروشور ، لوح فشرده، دعای سفر و کیف کمک‌های اولیه بین مسافران نوروزی در سراسر استان توزیع شده است.

علی اعمی گفت: جوانان هلال احمر استان هرمزگان در ایام نوروز در حوزه‌های فرهنگی، آموزشی، اطلاع رسانی، ایمنی و سلامت به مسافران نوروزی خدمات مورد نیاز را ارائه می کنند.

انتهای پیام /ب

بهره مندی مسافران نوروزی از خدمات جوانان هلال احمر هرمزگان

 

برچسب ها: هلال احمر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.