فیلیپ هموند در واکنش به انتشار اخباری درباره احتمال استعفای نخست‌وزیر انگلیس گفت: تغییر دولت به حل موضوع برکسیت کمکی نخواهد کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از گاردین، فیلیپ هموند، رئیس خزانه انگلیس، روز یکشنبه در گفتگو با شبکه تلویزیونی اسکای اعلام کرد انگلیسی‌ها باید راهی برای خروج این کشور به شکلی سازمان یافته بیابند نه اینکه به دنبال راهی برای استعفای ترزا می، نخست وزیر خود، باشند.

او در مورد اطلاعات منتشر شده از سوی رسانه در مورد تلاش برخی وزرا برای سرنگون کردن ترزا می گفت: نه من فکر نمی کنم این مسئله صحت داشته باشد. تغییر رئیس دولت به ما کمکی نخواهد کرد.

رئیس خزانه انگلیس: افزود: من واقع‌گرا هستم. شاید ما برای حمایت از توافق برکسیت نخست وزیر اکثریت را در اختیار نداشته باشیم و در این صورت پارلمان نه تنها باید آنچه را که نمی خواهد بگوید بلکه باید آنچه را که می خواهد نیز مطرح کند.

شایان ذکر است، «تیم شیپمن»، سردبیر بخش سیاسی هفته نامه ساندی تایمز، روز شنبه اعلام کرد یازده عضو دولت انگلیس به دنبال استعفای ترزا می هستند.  او نوشت پایان نزدیک است و ترزا می ظرف ده روز برکنار خواهد شد. این روزنامه‌نگار افزود دیوید لدینگتون، فرد شماره دو دولت، احتمالا به طور موقت متصدی امور خواهد شد اما به نام های مایکل گاو وزیر محیط زیست و جرمی هانت وزیر امور خارجه دولت می نیز در این زمینه اشاره شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار