«برنی سندرز» نامزد دموکرات انتخابات آتی آمریکا، ضمن بازدید از یک مرکز اسلامی در این کشور، حمله تروریستی به مساجد نیوزیلند را محکوم کرد.

دیدار سندرز از یک مرکز اسلامی آمریکا در محکومیت حمله تروریستی به مساجد نیوزیلندبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی هیل، برنی سندرز، سناتور دموکرات ایالت ورمونت که به تازگی نامزدی خود را برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۰ اعلام کرده است، به منظور همدردی با بازماندگان حمله تروریستی به دو مسجد در کرایست چرچ، نیوزیلند، روز گذشته به مرکز اسلامی کالیفرنیای جنوبی رفت.

او ضمن محکوم کردن این حملات، با روحانیون مسلمان این مرکز نیز دیدار کرد.

ستاد انتخاباتی سندرز بر این عقیده است که دیدار سناتور ورمونت با مقامات این مرکز اسلامی، او را به یکی از نخستین مقامات ارشد آمریکایی و نامزد‌های ریاست جمهوری که حمله تروریستی علیه مسلمانان در نیوزیلند را محکوم کرده است، تبدیل می‌کند. او همچنین با این اقدام احتمال کسب آرای اقلیت مسلمانان آمریکا را در انتخابات آتی ریاست جمهوری بالا می‌برد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۳ ۰۴ فروردين ۱۳۹۸
اگه سندرز پیروز شود به گفته خودش به برجام باز خواهد گشت و آن موقع با سقوط ارزش دلار شاهد سکته و به درک واصل شدن سودجویی خواهیم بود
آخرین اخبار