جانشین ستاد اجرایی خدمات سفر استان قزوین گفت: کل تردد در محورهای استان ۱ میلیون و ۱۴۸ هزار و ۲۶۷دستگاه تا سوم فروردین بود که در مقایسه با تاریخ و مدت مشابه سال قبل ۱۵ درصد افزایش دارد.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، علی فرخ زاد جانشین ستاد اجرایی خدمات سفر استان بیان کرد:تعداد تصادفات فوتی صفر بود که در مقایسه با تاریخ و مدت مشابه سال قبل تعداد ۱۰۰٪ کاهش دارد همچنین تعداد تصادفات جرحی ۳ فقره و ۳ مجروح که تعداد مجروحین در مقایسه با تاریخ و مدت مشابه سال قبل ۲۵٪ درصد کاهش دارد.

وی ادامه داد: تعداد تصادفات خسارتی ۱۷ فقره بود که در مقایسه کل تصادفات نسبت به تاریخ و مدت مشابه سال قبل ۳۰۰ درصد افزایش نشان می‌دهد.

جانشین ستاد اجرایی خدمات سفر استان در باره مسافرین جابجا شده گفت: تا سوم فروردین تعداد کل مسافر‌های جابجا شده توسط ناوگان حمل و نقل عمومی از مبداء استان، ۴۴۹۷ نفر که در مقایسه با تاریخ و مدت مشابه سال قبل ۱۹درصد افزایش دارد.

فرخ زاد درباره اسکان و بازدید میهمانان نوروزی هم گفت: ٥٣١٥٤ نفر در استان اسکان داشته و ٣٤١٩٧٤ نفر هم از جاذبه‌های گردشگری استان بازدید کرده اند.

انتهای پیام/چ

بازدید بیش از 34 هزار نفر از جاذبه های گردشگری استان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار