کارشناس هواشناسی استان اصفهان گفت:از امروز در مناطق جنوبی و غربی بارش باران و برف و در اواخر وقت در سایر نواحی استان بارش باران پیش‌بینی می‌شود.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،رضا کریمیان کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان با اشاره به وضعیت هوای استان، اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی بیانگر فعالیت سامانه ناپایدار طی سه روز آینده بر روی استان است.

وی افزود: بر این اساس در اکثر مناطق استان، امروز آسمان نیمه ابری تا ابری همراه با وزش باد نسبتا شدید و در مناطق جنوبی و غربی بارش باران و برف و در اواخر وقت در سایر نواحی استان بارش باران پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان با بیان اینکه دوشنبه و سه‌شنبه، سامانه بارشی تقویت می‌شود، گفت: بار‌ش‌ها به صورت رگبار و رعد و برق و احتمال تگرگ وجود دارد.

وی ادامه داد: روز دوشنبه در بیشتر نقاط استان، وزش باد شدید و احتمال طوفان لحظه‌ای پیش‌بینی می‌شود. 

 
کریمیان تصریح کرد: بیشینه دمای استان اصفهان، ۲ تا ۳ درجه روند افزایشی دارد و بیشینه دمای شهر اصفهان به ۲۰ درجه سانتیگراد و کمینه فردا به ۸ درجه سانتیگراد می‌رسد.

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان با اشاره به گرم‌ترین و سردترین نقطه استان، اظهار داشت: چوپانان با ۲۵ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و بویین میاندشت با ۲ درجه زیر صفر سردترین نقطه استان گزارش شده است.

وی خاطرنشان کرد: پیرو اطلاعیه مورخ سوم فروردین ۹۸، شدت بارش باران، رعد و برق و تگرگ در مناطق مستعد و وزش باد شدید و تندباد موقت طی روز‌های دوشنبه و سه‌شنبه در مناطق غربی، مرکزی و نیمه جنوبی استان شرایط سیلاب‌های ناگهانی، آب‌گرفتگی معابر عمومی، اختلال در تردد جاده‌ای و شهری انتظار می‌رود. 
 
انتهای پیام/م 
 

وضعیت جوی هوای استان اصفهان

برچسب ها: هواشناسی ، آب و هوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.