فعال سیاسی اصولگرا بیانیه گام دوم انقلاب را برنامه ریزی منسجم برای آینده انقلاب دانست.

بیانیه گام دوم انقلاب برنامه ریزی منسجم برای آینده انقلاب استرضا تقی پور، فعال سیاسی اصولگرا و عضو سابق شورای شهر تهران  در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  با اشاره فرمایشات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب گفت: امروز در دنیا، استراتژی بر روی حکومتهاست و هر حکومت و ملت و جامعه ای باید برنامه ریزی را برای آینده کشور داشته باشند تا همه مردم جامعه در راستای آن برنامه حرکت کنند.

وی ادامه داد: از این جهت بیانیه گام دوم یک نیاز عمیق و اساسی برای انقلاب اسلامی بود که جهت گیری های آینده را تعیین کرده و سازوکارهای لازم را برای رسیدن به آن در قالب راهبردها یا سیاستها مشخص می کند. 

عضو سابق شورای شهر تصریح کرد: از این منظر در این نقطه حساس که چهل سال از انقلاب گذشته اس، تدوین این بیانیه حرکت لازم و ضروری بود که خوشبختانه مثل همیشه مقام معظم رهبری با پیش بینی و ابتکار خودشان این بیانیه را صادر فرمودند.

تقی پور خاطرنشان کرد: هرچند این قضیه به همین جا ختم نمی شود و باید همه نهادها و سازمانهای مسئول برای اجرای این بیانیه با فهم عمیق و درک گسترده برنامه های خودشان را تدوین کنند.

وی ادامه داد: اولین و مهم ترین بحث در این بیانیه فهم و درک عمیق این سند استکه جهت گیری ها باید جزئی شود و نباید به کلیات و مطالب تکراری پرداخت و کلی گویی در این بیانیه کفایت نمی کند.

این فعال اصولگرا خاطرنشان کرد: این بیانیه راهنمایی برای عملیاتی شدن است که باید سازمان ها و نهادها در بخش خودشان اهداف خود را مشخص کنند و این سند باید در دبیرخانه ثبت و تایید شود، در نتیجه اجرایی شدن گام دوم انقلاب باید با جزئیات مشخص باشد. 

تقی پور عنوان کرد: این بیانیه می تواند یک سند مادر برای سیاست های کلی و قانون گذاری از طرف مجلس باشد که همه قوا باید آینده نگری را در این رابطه انجام دهند تا نقشه راه پنجاه سال آینده کشور مشخص شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار