ورزشکار شیرازی عنوان چهارم را در رقابت‌های ژیمناستیک جهان کسب کرد.

کسب مقام چهارم ورزشکار شیرازی در مسابقات ژیمناستیک جهانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، ناصر گلچین رئیس هیئت ژیمناستیک شیراز گفت: سعید رضا کیخا ورزشکار شیرازی شرکت کننده در رقابت‌های ژیمناستیک هنری جام جهانی و سومین مرحله انتخابی کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو که در شهر دوحه قطر درحال بر گزاری است پس از ورزشکاران چین تایپه و ژاپن در فینال اسباب خرک حلقه رقابت تنگاتنگی با برترین‌های جهان داشت که با امتیاز ۱۵/۳۳ به مقام چهارم جهان دست یافت.

وی تصریح کرد: ورزشکارانی که در چهار مرحله بتوانند حد نصاب امتیاز کسب کنند جواز حضور در المپیک ۲۰۲۰ توکیو را کسب می‌کنند و سعید رضا کیخا شانس زیادی برای کسب این افتخار دارد.

رئیس هیئت ژیمناستیک شیراز ادامه داد: سعید رضا کیخا در نخستین مرحله رقابت‌های انتخابی المپیک ۲۰۲۰ توکیو در شهر کوتوبوس آلمان به مقام سوم دست یافت و در دومین مرحله در شهر باکو آذربایجان عنوان پنجم و در مرحله سوم در دوحه قطر مقام چهارم را کسب کرد.

گلچین افزود: چهارمین مرحله پایانی انتخابی المپیک توکیو مهرماه سال ۹۸ در اشتوتگارت آلمان برگزار می‌شود و ورزشکارانی که سهمیه المپیک را کسب کنند در این مرحله مشخص می‌شوند.

گفتنی است، سعید رضا کیخا ۶ حرکت جدید را در اسباب خرک حلقه ابداع کرده که در فدراسیون جهانی ژیمناستیک به نام این ورزشکار شیرازی به ثبت رسیده است.

انتهای پیام /ت

کسب عنوان چهارم ورزشکار شیرازی در رقابت‌های ژیمناستیک جهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار