دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه گفت: بیانیه گام دوم برای محرومیت‌زدایی است و همه باید در جهت رفع محرومیت‌زدایی و مشکلات کمک کنیم.

همه باید در جهت رفع محرومیت و مشکلات در قالب بیانیه گام دوم کمک کنیمسردار سیدضیاءالدین حزنی، دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه بیانیه گام دوم رهبر معظم انقلاب برای محرومیت‌زدایی است، اظهار کرد: در سال گذشته پیمان بسته بودیم که اقدامات خوبی در جهت رفع مشکلات آب و اشتغال انجام دهیم و اقدامات خوبی برای این منظور در سطح کشور انجام شد.

وی با بیان اینکه اقدامات خوبی در جهت لایروبی رودخانه‌ها و قنات‌ها در سطح کشور صورت گرفت، ادامه داد: در جهت اصلاح قنات‌ها و کمک به آبدهی چاه‌های استاندارد و مجوز دار اقدامات خوبی انجام شد و در آخر پروژه شهر آبی بود که در شهر خرمشهر با مطالعه علمی و دقیق دانشگاه امام حسین (ع) و توسط فرمانده محترم کل سپاه افتتاح شد.

دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه افزود: همه این پروژه‌ها و اقدامات، اشتغال و امید، نگهداری روستاییان در روستا‌ها و جلوگیری از مهاجرت به حاشیه شهر‌ها را در پی خواهد داشت.

سردار حزنی بابیان اینکه با کمک و مطالعات علمی و تخصصی دانشگاه امام حسین (ع) اقدامات خوبی در جهت محرومیت زدایی در سطح کشور انجام شده است، تصریح کرد: با توجه به شعار سال مقام معظم رهبری، در بخش روستایی، کشاورزی، دامداری و باغداری تدابیر و برنامه‌ریزی‌های خوبی انجام شده که اشتغال به دنبال خواهد داشت.

وی به توزیع جهیزیه ایرانی در سطح کشور اشاره کرد و افزود: در سال گذشته در هر کدام از استان‌های فارس، مشهد مقدس، زاهدان و بیشتر استان‌ها، ۱۰۰۰ سری جهیزیه توزیع شد که در این راستا جهیزیه‌ها را از کارخانجاتی تهیه می‌کردیم که بنا به دلایلی تعطیل بودند.

سردار حزنی افزود: اقدامات ما در جهت ازدواج آسان و با جهیزیه تمام ایرانی منجر به روشن شدن چراغ کارخانجاتی که به دلایلی تعطیل بودند انجام می‌شود که اشتغال زایی و رونق تولید را نیز در پی دارد.

وی یادآور شد: در اقدامات ما یک نوع مردم‌داری، مردم دوستی، مردم نوازی و یک نوع محرومیت زدایی جدید وجود دارد که ببینیم رهبر فرزانه انقلاب چه می‌فرمایند و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی رمز موفقیت خود را بودن با مردم عزیز ایران، از مردم و برای مردم مستضعف و محروم بودن می‌داند.

دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه در پایان با بیان اینکه همه باید در جهت رفع مشکلات و محرومیت زدایی اقدام کنیم، خاطر نشان کرد: دولت و مردم وقتی در کنار هم باشند، می‌توانند کار‌های بزرگی انجام دهند. همانطور که دیدید در دوران دفاع مقدس کار‌های جهادی و خالصانه انجام شد و وقتی که با هم کار کنیم نتیجه کار جهادی می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار