مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان از پذیرش ۴ هزار و ۵۶۷ خانواده در ستاد‌های اسکان فرهنگیان استان خبر داد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان خبر داد.به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان از پذیرش ۴ هزار و ۵۶۷ خانواده در ستاد‌های اسکان فرهنگیان استان خبر داد.

محمد پور داوود در گفتگو با خبرنگارما افزود: تاکنون ۱۶ هزار و ۴۴۳ نفر در مراکز اسکان فرهنگیان استان همدان مورد پذیرش قرار گرفته‌اند.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای ایام نوروز تاکنون ۴۳۰۴۲ نفر روز اسکان شده اند، بیان کرد: تا صبح روز جمعه دوم فروردین ماه تعداد ۲۸ هزار و ۱۴ نفرروز در مراکز اسکان فرهنگیان استان مورد پذیرش قرار گرفته‌اند.

پور داوود افزود: بر اساس آمار ثبت شده در سامانه اسکان فرهنگیان استان تاکنون ۴ هزار و ۵۶۷ خانواده در قالب ۱۶ هزار ۴۴۳ نفر در پایگاه‌های اسکان فرهنگیان استان پذیرش شده‌اند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان افزود: روز گذشته نیز یک هزار و ۶۳۱ خانوار با جمعیت ۵ هزار و ۸۷۲ نفر اسکان داده شدند.
وی با اشاره به ظرفیت‌های فرهنگی و گردشگری استان همدان به عنوان پایتخت تاریخ و تمدن ایران، ابراز امیدواری کرد: شاهد حضور میهمانان نوروزی از جمله فرهنگیان از نقاط مختلف کشور در این استان باشیم.

پورداوود بابیان اینکه ستاد اسکان فرهنگیان در آموزش و پرورش هر سال با تمام توان و با هدف شناسایی ظرفیت‌ها و قابلیت‌های استان به مسافران وارد میدان عمل می‌شود، عنوان کرد: هر ساله اسکان مسافران در دو دوره تابستان و نوروز در مدارس و فضا‌های آموزش و پرورش انجام می‌شود.

وی بابیان اینکه امسال اتاق‌های نوع «ج» که رضایت‌مندی مسافران در آن حاصل نشده بود در برنامه اسکان نیست، گفت: تلاش عوامل ستاد اسکان فرهنگیان استان معطوف به این خواهد بود که ضمن حفظ کرامت میهمانان، نسبت به معرفی جاذبه‌های مختلف دینی، فرهنگی، تاریخی و طبیعی استان اهتمام ورزند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان عنوان کرد: فعالیت‌های ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان تا پایان تعطیلات نوروز ادامه دارد.

وی با اشاره به آماده سازی ۱۶۶ فضا برای پذیرایی از میهمانان نوروزی در استان، عنوان کرد: از تمامی ظرفیت‌ها و امکانات استان برای تأمین رفاه میهمانان نوروزی استفاده شده است.
انتهای پیام/ج

پذیرش بیش از ۴۰۰۰ خانواده در ستاد‌های اسکان فرهنگیان استان همدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.