مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان گفت: در راستای اجرای طرح ملی ایمنی و سلامت حوزه جوانان تاکنون به سه هزارو ۱۱۴ نفر مسافر نوروزی خدمات ارائه شده است.

خدمات رسانی به بیش از ۳ هزارمسافر در طرح ملی ایمنی و سلامتبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، بهروز کارخانه ای، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان در گفتگو با خبر نگار ما با اشاره به اینکه از تاریخ ۲۸ اسفند ماه سال گذشته تاکنون طرح ملی ایمنی و سلامت حوزه جوانان در حال اجرا است ادامه داد: از ابتدای اجرای این طرح تاکنون ۲۸۳۳ مسافر به ایستگاه ثابت و تعداد ۲۸۱ نفر هم به ایستگاه‌های سیار مراجعه و خدمات رسانی شده اند.

وی با اشاره به اعضای پویش ملی بهرفت بیان کرد: ۳۶۲ نفر به پویش ملی پیوستند.

کارخانه‌ای با بیان اینکه تعداد مراجعه به ایستگاه سلامت ۹۶ نفر بوده اظهار داشت: تعداد مراجعه به فضای دوستدار کودک نیز ۴۰۱ نفربوده است.

این مسئول اضافه کرد: تاکنون تعداد مراجعه به خیمه نماز ۷۳ نفر، تعداد اقلام و محصولات ترویجی اطلاع رسانی، انگیزشی وبروشور‌های آموزشی ۳۰۲۴ عدد بوده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر همدان خاطرنشان کرد: در طرح ۲۰ روزه نوروزی جمعیت هلال احمر همدان در مجموع ۲ هزار و ۳۰۰ امدادگر و نجات گر در روز فعالیت خواهند داشت.
انتهای پیام/ج

خدمات رسانی به بیش از ۳ هزارمسافر در طرح ملی ایمنی و سلامت

برچسب ها: هلال احمر ، نوروز 98
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار