رونق تولید در تعامل دستگاههای اجرایی است

استاندار کرمان گفت:حل مشکلات واحد‌های تولیدی در استان با تعامل دستگاه‌های مرتبط در دستورکار قرار دارد.

رونق تولید در تعامل دستگاههای اجرایی استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  محمدجواد فدایی استاندار کرمان در حاشیه بازدید از خانه سالمندان حضرت محمد مرسل (ص) در جمع خبرنگاران با اشاره به نامگذاری سال جدید گفت: رونق تولید از موضوعات مهم مورد تاکید مقام معظم رهبری است و سال ۹۸ نیز با این عنوان از سوی معظم له نامگذاری شده است.

وی افزود: با رونق تولید در جامعه، مشکل اشتغال رفع می‌شود و ضمن تأمین نیاز‌های مردم، درآمد سرانه نیز افزایش می‌یابد.

استاندار کرمان با اشاره به وجود مسائل و مشکلات مالی در واحد‌های تولیدی استان افزود: در حال حاضر ۶۰ درصد واحد‌های تولیدی استان نیمه فعال یا راکد هستند و لازم است مشکلات مالی این واحدها، با کمک بانک‌ها و نهاد‌هایی همچون سازمان اوقاف، بنیاد مستضعفان و ... حل شود.

وی فعال کردن واحد‌های تولیدی را یک گام مهم در رونق تولید دانست و بیان کرد: با توجه به ظرفیت و پتانسیل‌های گسترده استان، بایستی واحد‌های تولیدی جدیدی در بخش معدن، صنایع و کشاورزی در استان راه اندازی کنیم و امیدوارم با هم افزایی و همکاری همه مسئولین، واحد‌های نیمه فعال و راکد استان تا پایان سال ۹۸ فعال شوند.

استاندار کرمان با تأکید بر اهمیت همکاری تمامی دستگاه‌های اجرایی، نهاد‌های عمومی و خصوصی استان برای تحقق منویات مقام معظم رهبری دربارۀ شعار «رونق تولید» اظهار داشت: ستاد رفع موانع تولید در سالیان گذشته، به منظور افزایش تولید، خدمات زیادی را به سرمایه گذاران درسطح استان ارائه کرده است و باتوجه به نامگذاری سال، رونق تولید در استان در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/ح

رونق تولید درتعامل بادستگاههای اجرایی

برچسب ها: رونق تولید ، تعامل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار