رئیس پلیس اینترپل نیروی انتظامی کشور بر استفاده از ظرفیت هنر و رسانه در تسهیل ماموریت‌های نیروی انتظامی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  سردار هادی شیرزاد رئیس پلیس اینترپل نیروی انتظامی کشور صبح امروز با حضور در قرارگاه نوروزی پلیس استان مازندران بر استفاده از ظرفیت هنر و رسانه در تسهیل ماموریت‌های نیروی انتظامی تاکید کرد.

وی با اشاره به اینکه استان مازندران، از جمله استان‌های مسافر خیز و پر تردد کشور در ایام تعطیلات نوروز است، افزود: استان‌های شمالی به ویزه مازندران در ایام تعطیلات نوروز بدلیل شرایط خاص و ویژه‌ای که دارند با دیگر استان‌ها متفاوت است و باید برای اجرای طرح‌های انتظامی و ترافیکی به صورت ویژه اقدام کرد.

رئیس اینترپل ناجا با اشاره به نقش هنر و رسانه در کاهش و پیشگیری از جرایم و حوادث رانندگی بر استفاده از این ظرفیت در حوزه‌های مختلف انتظامی و ترافیکی تاکید کرد و افزود: بین هنر و علم تفاوت وجود دارد و آن این است که هنر خلق و ابداع یک اثر هنری است که می‌توان از آن برای ارائه محتوا به مخاطب استفاده کرد.

سرهنگ شیرزاد ضمن قدردانی از تولیدات هنری و رسانه‌ای فرماندهی انتظامی استان مازندران در حوزه‌های مختلف پیشگیری از جرایم و کاهش حوادث رانندگی در قالب موشن گرافیف تیزر، کلیپ، نماهنگ و استفاده از آن در فضای مجازی، شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌ها به ویژه صدا وسیما، گفت: استفاده از ظرفیت رسانه‌ها و هنر نقش تعیین کننده و سازنده‌ای در تسهیل ماموریت‌های نیروی انتظامی دارد.

وی از ابتکارات، طرح‌های نو و ابداعی فرماندهی انتظامی استان در مسئول سازی و جلب مشارکت سازمان‌ها و دستگاه‌های دولتی و مردمی در راستای پیشگیری از حوادث رانندگی در ایام تعطیلات نوروز، قدردانی کرد وافزود: بی شک مهار و کنترل جرایم و پیشگیری و کاهش حوادث رانندگی با همین ابتکارات محقق خواهد شد.

رئیس اینترپل ناجا با اشاره به اینکه خلاقیت و ابتکار عمل در انجام ماموریت‌ها سهم بسزایی در کاهش هزینه‌های نیروی انسانی و ارتقاء توان عملیاتی سازمانی دارد بر ارائه این طرح‌ها و ابتکارات در قابل مستندات و تجربیات انتظامی به ناجا و تعمیم آن به استان‌های دیگر کشور تاکید کرد.

انتهای پیام/آ

هنر و رسانه در نیروی انتظامی بکارگیری می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار