امداد هوایی برای توزیع اقلام زیستی و غذایی بزودی در مناطق سیلزده مازندران انجام خواهد شد.

اکبری مدیر عامل جمعیت هلال احمر مازندران در گفتگو با خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، با بیان اینکه بالگرد‌ها برای توزیع اقلام آماده هستند، افزود: ۴۰۰ تیم عملیاتی نیز از طریق زمینی در حوزه توزیع اقلام وارد شدند وبه سیلزدگان مازندرانی کمک کردند.

وی افزود: مازندران در حوزه عملیات امداد و نجات هم از نظر تجهیزاتی هم از نظر عوامل انسانی ظرفیت خوبی دارد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر مازندران گفت:با بیان اینکه پیرو اخطاریه‌هایی که سازمان هواشناسی و مدیریت بحران داده بود جلسات برگزار و پیش بینی‌ها شده بود، افزود: به دلیل شرائط اقلیمی در همه محور‌های کوهستانی بارش برف و کولاک، در میان دست بارش‌های سیلابی و در ۱۲ شهرستان وقوع سیلاب شرائط خاصی را برای استان رقم زد.

اکبری گفت: با توجه به آغاز سفر‌های نوروزی از ۲۴ اسفند هم ترافیک نوروزی و هم رانش‌های مقطعی جاده‌های استان سبب آمیختگی حوادث با یکدیگر شده بود.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر مازندران با بی سابقه بودخواندن این شرائط، افزود: در حوزه عملیاتی و خدمات رسانی در مواقع اضطراری تلنگر جدی به استان خورد.

وی با بیان اینکه حوزه‌های ملی نگاه ویژه‌ای به مازندران باید داشته باشند، گفت: مردم بخش زیادی از خودرو‌ها، قایق‌ها و موتور پمپ‌هایی که برای تخلیه آب منازل به کارگرفته شده بود تامین کردند.


انتهای پیام/ک


ادامه امداد رسانی به سیلزدگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار