رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور از فعالیت‌های گروه‌های جهادی در منطقه توکهور و هشتبندی از توابع شهرستان میناب بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ،رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور از فعالیت‌های گروه‌های جهادی در منطقه توکهور و هشتبندی از توابع شهرستان میناب بازدید کرد.

آقای زهرایی رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور در این بازدید گفت: در سال جاری طرح بزرگ خدمت رسانی همزمان در چهل هزار پروژه بزرگ وکوچک زودبازده در دستور کار بسیج سازندگی کشور است که در حال حاضر تفاهمنامه ۱۷ هزار از ۴۰ هزار پروژه بین سازمان بسیج سازندگی ونهاد‌های مختلف امضاء شده وهم اکنون شروع به کار شده است.

وی از راه اندازی ۴۰ هزار گروه جهادی در پایگاه‌های مقاومت شهری و روستایی و محلات برای امسال خبرداد وافزود سازماندهی گروه‌های جهادی و کمک به رشد اقتصادی در قالب اقتصاد مقاومتی و کمک به دولت و سایر نهاد‌ها در اجرای طرح‌های عام المنفعه از مهمترین اهداف سازمان برای امسال است.

سرهنگ اران فرمانده بسیج سازندگی استان نیز گفت: در ایام نوروز امسال ۵۰ گروه جهادی از خارج وداخل استان با ۲۰۰۰ نفر در زمینه‌های فرهنگی، پزشکی وعمرانی وهمچنین در زمینه تولید واشتغال مشغول به فعالیت‌های جهادی هستند.

ایمان عبدالله زاده مسئول قرارگاه جهادی شهید کاظمی تهران نیز گفت: گروه جهادی شهید احمد کاظمی متشکل از ۴۰۰ نفر جهادگر از ۲۳ اسفندماه کار خودرا در منطقه محروم توکهور وهشتبندی اغاز کرده که در این اردوی جهادی خدمات دندان پزشکی به ۲۰۰۰ هزار نفر از اهالی این منطقه، احداث ۳۰ واحد منزل مسکونی مددجویی ودرزمینه‌های فرهنگی ارائه می‌دهد.

انتهای پیام/ز

 

امسال اجرای ۴۰ هزار طرح با همکاری سازمان بسیج

برچسب ها: بسیج ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.