اقدام زننده پسر جوان انگلیسی در ضرب و شتم مرد سالخورده در یکی از خیابان‌های این کشور با انتقاد شدید بسیاری از کاربران همراه بود.

صحنه زشتی که پسر جوان در خیابان رقم زد! + فیلم به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی که به تازگی منتشر شده است عمل زشت یک پسر جوان انگلیسی را در یکی از خیابان‌های این کشور به تصویر می‌کشد. این ویدئو که توسط یکی از شاهدان عینی و با کمک تلفن همراه تهیه شده است این پسر جوان را در حال ضرب و شتم یک مرد سالخورده نشان می‌دهد.

ظاهرا این درگیری فیزیکی پس از آن رخ داد که بین این پسر جوان که هویتش مشخص نشده است با مرد سالخورده بر سر جای پارک خودور در خیابان درگیری لفظی بوجود آمد. در ویدئوی منتشر شده مرد سالخورده در حالی که روی کف خیابان افتاده است این مرد جوان که روی او نشسته است بصورت پیاپی با مشت به سر و صورت او می‌کوبد. این اتفاق در یکی از خیابان‌های منطقه "یورک شر غربی" انگلیس رخ داد.

این ویدئو که ابتدا در یکی از صفحات فیسبوک به اشتراک گذاشته شد با واکنش کاربران نیز همراه بود. بسیاری از کاربران با درج کامنت‌هایی عمل زشت مرد جوان در اهانت و ضرب و شتم یک مرد سالخورده را مورد نکوهش قرار دادند و آن را شرم‌آور خواندند. یکی از کاربران فیسبوک با نام لارا ویتلستون" در کامنتی نوشت: " شرم آور است. این مرد جوان باید از خودش خجالت بکشد که بدین صورت یک مرد سالخورده را مورد ضرب و شتم قرار می‌دهد. امیدوارم پلیس این جوان گستاخ را شناسایی و دستگیر کند. "

همچنین کاربر دیگری با نام "اندی وایت" در کامنت دیگری نوشت: " نیازی نیست با خشم برخورد کرد و مورد ضرب و شتم قرار داد کسی را که به اندازه کافی پیر و ناتوان شده که پدربزرگ خطاب شود. "

در حالی که مشخص نیست که هنگام درگیری لفظی مرد جوان با مرد سالخورده چه اتفاقی رخ داده است اما بسیاری از کاربران اقدام ناپسند مرد جوان در اهانت و کتک زدن یک فرد سالخورده را محکوم کردند.

انتهای پیام/

کتک زدن مرد سالخورده توسط راننده جوان بخاطر جای پارک!

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۶ ۰۵ فروردين ۱۳۹۸
اونایی که وایسادن دارن نگاه میکنن خیلی بی وجدانن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۲ ۰۵ فروردين ۱۳۹۸
این همه جا پارک
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۴ ۰۵ فروردين ۱۳۹۸
ما از اینور بوم افتادیم، اونها از اونور بوم!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۰ ۰۴ فروردين ۱۳۹۸
این گردونه میچرخه و حق به حق داره میرسه
چه حق با پیر مرد باشه چه با اون جوون