فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آمل از اعزام ۲۹ دستگاه اتوبوس از این شهرستان در ایام نوروز به مناطق عملیاتی جنوب کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ جابر عسکری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آمل گفت: جمعا ۱۲۶۰ نفر به صورت کاروانی جهت بازدید از مناطق جنگی ۸ سال دفاع مقدس از شهرستان هزارسنگر آمل اعزام می‌شوند.

وی افزود: این اعزام‌ها در ۴ مرحله که ۲ مرحله آن در روزهای ۲۲ و ۲۸ اسفند صورت گرفت و مراحل بعدی آن در سوم و هفتم فروردین ۹۸ به انجام می‌پذیرد.

عسکری مناطق عملیاتی مورد بازدید کاروان‌ها را برشمرد و گفت: این کاروان‌ها به مدت یک هفته از مناطق عملیاتی فتح المبین، هفت تپه، فکه، طلائیه، شلمچه، اروند، دهلاویه، هویزه و یادمان شهدای محمودوند دیدن می‌کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آمل به هجمه‌های فرهنگی دشمن و غرب بر اعتقادات و تفکرات اسلامی ایرانی و نقش اردو‌های راهیان نور در مقابله با این هجمه‌ها را عنوان کرد و افزود: راهیان نور یک عملیات بزرگ فرهنگی در مقابله با جنگ نرم است و این فعالیت فرهنگی و تبلیغی بر تحکیم باور‌های دینی و مذهبی و ترویج روحیه ایثار و شهادت نقش بسزایی دارد.
انتهای پیام/آ

۲۹ کاروان راهیان نور آمل به مناطق عملیاتی جنوب اعزام  شدند

برچسب ها: نوروز ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار