رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان گفت: گشت‌های حفاظت از اراضی کشاورزی با هدف جلوگیری از تخریب و تغییر کاربری در تعطیلات نوروز با شدت بیشتری انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، علی درجانی، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان گیلان گفت: گیلان با توجه به داشتن مواهب خدادادی از جمله طبیعت سرسبز، مناطق ییلاقی، کوه و دریا همه ساله پذیرای مسافران و گردشگرانی از داخل و خارج از کشور است، بنابراین برای جلوگیری از سو استفاده برخی از افراد سود جو و فرصت طلب برای تخریب و تغییر کاربری اراضی کشاورزی گشت‌های نظارتی با تشدید بیشتری در ایام نوروز انجام می‌شود.

وی افزود: همه نیرو‌ها و افراد تیم حفاظت از اراضی این سازمان به صورت هدفمند و با اجرای گشت‌های محسوس و نامحسوس از هر گونه تغییر و تخریب اراضی با هدف جلوگیری از ساخت و ساز های غیرمجاز  و ویلا سازی در اراضی کشاورزی جلوگیری می‌کنند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان گیلان افزود: مرکز کنترل سامانه ۱۳۱ برای دریافت هر گونه انتقاد، پیشنهاد، گزارش تخلف در ساخت و ساز‌های غیرمجاز و تغییر کاربری اراضی کشاورزی فعال است و مردم می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف با تماس با این سامانه، مراتب را با کارکنان گشت ویژه امور اراضی استان اطلاع رسانی کنند.

علی درجانی، با بیان اینکه گیلان یکی از استان‌های کشاورزی در کشور محسوب می‌شود، تصریح کرد: با جلوگیری از تغییر کاربری اراضی کشاورزی از جمله اراضی شالیزاری و باغ‌ها می‌توان بیش از پیش به رونق تولید کمک کرد.

 

انتهای پیام/م.ع

تشدید نظارت از اراضی کشاورزی برای جلوگیری از تغییر کاربری در تعطیلات نوروز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۴۰ ۰۳ فروردين ۱۳۹۸
گشت زنی فقط در ایام نوروز؟ یا در تمام طول سال!