رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی زاهدان گفت:تکنسین اورژانس شهرستان خاش در مسیر اعزام به صحنه تصادف در حمله ناجوانمردانه افراد ناشناس به شهادت رسید.

شهادت تکنسین اورژانس خاش در در حمله ناجوانمردانه افراد ناشناسدکتر راشدی رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی زاهدان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: شب گذشته و در بامداد دومین روز فروردین ماه، عبدالهادی شهداد زهی، تکنسین اورژانس پیش بیمارستانی در حین انجام وظیفه در محل استقرار پایگاه اورژانس تیغ آب شهرستان خاش مورد حمله افراد ناشناس قرار گرفت.

وی افزود: متاسفانه به علت شدت خونریزی، این جوان ۲۵ ساله، در اتاق عمل بیمارستان ایرانشهر به شهادت رسید.

وی در تشریح چگونگی وقوع این حادثه، اظهار کرد: شب گذشته حوالی ساعت 23 و 15 دقیقه در پی تماسی که شماره 115 اورژانس مبنی بر واژگونی یک دستگاه اتوبوس در منطقه تیغ آب، در همان حین یک خودروی عبوری با مراجعه به محل پایگاه اورژانس تیغاب که در حال محیا شدن برای اعزام به محل حادثه بودند، با زدن چند بوق متوالی از نیروهای اورژانس در خواست می کند که هر چه سریعتر خود را به محل حادثه واژگونی اتوبوس برسانند.

این مسئول گفت: سرنشینان این خودروی عبوری پس از چند لحظه دوباره درخواست می کند که سریعتر خود را به محل حادثه برسانند و در همین حین با اسلحه گرم، اقدام به تیر اندازی به سمت نیروهای اورژانس می کند که متاسفانه عبدالهادی شهدادزهی یکی از نیروهای حادثه مورد اصابت گلوله قرار گرفته و به دلیل شدن جراحات در اتاق عمل بیمارستان خاتم الانبیاء (ص) ایرانشهر به شهادت می رسد.

وی تاکید کرد: پس از این تیر اندازی، این خودرو عبوری محل حادثه را ترک می کنند.

وی ادامه داد: حادثه واژگونی اتوبوس نیز صحت داشته و دو مجروح آن حادثه نیز توسط دو دستگاه آمبولانس به بیمارستان جهت سیر مراحل درمانی انتقال پیدا می کنند.

راشدی بیان کرد: مراسم تشییع پیکر این شهید، امروز ساعت ١۴ در محل مسجد جامع ده رئیس ایرندگان از توابع خاش برگزار خواهد.

پیام تسلیت رییس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در پی به شهادت رسیدن تکنسین اورژانس خاش

انالله و انا الیه راجعون

خبر حمله ناجوانمردانه افراد ناشناس به تکنسین خدوم اورژانس ۱۱۵ خاش که به صورت شبانه روزی و برای خدمت به افرادی که در سخت‌ترین و بحرانی‌ترین لحظات حیات خویش و نیازمند به امداد رسانی بودند در شیفت اورژانس حاضر شده بود، در هیچ قاموس و ادله انسانی نمی‌گنجد.
"عبدالهادی شهدادزهی" فرزند مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی در طول ۵ سال خدمت در بخش سلامت، بعنوان فردی متعهد و وظیفه شناس، در قالب عملیات اورژانس ۱۱۵ ناجی جان مصدومین، بیماران، مادران باردار آن منطقه و همه نیازمندان به خدمات فوریتی سلامت بود.
اینجانب ضمن عرض تسلیت به خانواده این شهید عزیز، برای همکاران و بازماندگان ایشان، صبر جمیل مسالت می‌دارم.

دکتر سید محمد هاشمی شهری رئیس دانشگاه

 

پیام تسلیت  مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی زاهدان در پی شهادت تکنسین اورژانس خاش

ولاتحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیا عند ربهم یزرقون

شهید "عبدالهادی شهدادزهی" تکنسین اورژانس ۱۱۵ شهرستان خاش که برای امدادرسانی به مصدومان حادثه تصادف و در حال اعزام به محل سانحه بود و در لباس خدمت به شهادت رسید یکی از فعال‌ترین و خوش خلق‌ترین نیرو‌های مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی بود قلوب تمام خدمتگزاران مرکز اورژانس را بدرد آورد و اندوهگین ساخت.

اینجانب این ضایعه را خدمت همکاران و خانواده این شهید گرانقدر تسلیت عرض می‌کنم.

دکتر فریبرز راشدی

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی زاهدان

 

انتهای پیام/ع

شهادت تکنسین اورژانس خاش در حمله ناجوانمردانه افراد ناشناس

برچسب ها: اورژانس ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
شهدادزهیM
۱۷:۴۳ ۳۰ دی ۱۴۰۰
سکوت و تنهایی هستن همیشه کنارم...
نظر نکنم سوی کسی چوشوق دیدار تو دارم...
شهادت مبارک عشقم.... ب امید دیدار....
شهیدان نمرده اند.....
الهی قاتلت رسوای دوعالم شه....
آخرین اخبار