رئیس اداره راهداری سوادکوه از بازگشایی محور سوادکوه با تلاش راهداران و ماموران پلیس راه خبر داد.

جاده سوادکوه باز شدشیروان مظلومی رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان سوادکوه در گفتگو با خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، با اشاره به ریزش شدید کوه در منطقه پیچ آینه زیراب به شیرگاه، گفت:با تلاش چند ساعته عوامل راهداری این محور در این منطقه به طور کامل باز شد.

سعیدیزدانی فرماندار شهرستان از سوادکوه نیز گفت: بازگشایی منطقه بطور موقت برای عبور یک ردیف خودرو تا بازگشایی کامل انجام شده است.

وی افزود: احتمال خطر رانش کوه و حفظ جان مسافران موجب کامل باز نشدن این مسیر برای ساعاتی شده که پس از اطمینان از بی خطر بودن مسیر، کامل باز گشایی می‌شود.

رئیس ستاد بحران شهرستان سوادکوه از مسافران و رانندگان خواست: به دلیل رانش احتمالی کوه در برخی مناطق این جاده با احتیاط کامل تردد کنند.

سرهنگ قدمی رئیس پلیس راه مازندران نیز گفت: از لحاظ شرایط آب و هوایی ، هوای استان در ارتفاعات جاده هراز ، محدوده لاریجان بارش خفیف برف و جاده‌های کیاسر، رامسر و آمل بارش باران گزارش شده است.

وی افزود: هم اکنون آمد و شد خودرو‌ها در جاده‌های سوادکوه، چالوس، هراز و کیاسر نیمه سنگین، پرحجم و روان است

سرهنگ قدمی گفت: آمد وشد انواع تریلر، کامیون و کامیونت در جاده‌های جاده کرج – چالوس و هراز از امروز تا ساعت ۱۲ شب شنبه ۳ فروردین ماه ممنوع شد.

رئیس پلیس راه مازندران افزود: مرکز کنتزل ترافیک پلیس راه فرماندهی انتظامی استان با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به صورت شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه جاده چالوس، هراز، سوادکوه را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.
انتهای پیام/آ

وضعیت راه سوادکوه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار