عضو مجمع خیرین سلامت و نایب رئیس بنیاد بخشش گفت: سالیانه ۱۰۰۰ نفر به جمعیت افراد ناشنوا در کشور اضافه می‌شود.

حمایت مالی بیش از ۴ میلیاردی مردم در زمینه بیماری ناشنوایی/ ۲ هزار بیمار ناشنوا تحت حمایت خیرین سلامتطباطبایی عضو مجمع خیرین سلامت و نایب رئیس بنیاد بخشش در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: خیرین سلامت مشارکت بالایی در زمینه حمایت از بیماران ناشنوا کردند به طوری که بخش عمده‌ای از هزینه‌های کاشت حلزون برای افراد نیازمند با حمایت بنیاد بخشش و خیرین سلامت انجام می‌شود.

وی ادامه داد: سالیانه ۱۰۰۰ نفر به جمعیت افراد ناشنوا در کشور اضافه می‌شود به همین دلیل باید مشارکت خیرین سلامت و دیگر سازمان‌های حمایتگر از بیماران ناشنوا به خصوص کودکان نیازمند حلزون بیشتر شود.

عضو مجمع خیرین سلامت کشور افزود: تا به امروز خیرین سلامت ۲ هزار و ۸۳۲ خدمت را در زمینه تشخیص و درمان عارضه ناشنوایی و کاشت حلزون انجام داده‌اند که از این تعداد ۵۳۹ کمک هزینه کاشت حلزون به وسیله خیرین سلامت و با مشارکت جدی مردم انجام شده است.

طباطبایی بیان کرد: تا به امروز هزار و ۹۹۱ نفر کمک هزینه انجام اقدامات مراقبتی بعد از عمل کاشت حلزون را از خیرین سلامت دریافت کرده‌اند و ۳۰۰ نفر هزینه درمان و پیشگیری از ناشنوایی را از بنیاد بخشش و مجمع خیرین سلامت دریافت کرده‌اند.

  حمایت بیش از ۴ میلیاردی خیرین حوزه سلامت از بیماران ناشنوا

وی گفت: به طور کلی چهار میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان به وسیله خیرین حوزه سلامت و با کمک و مشارکت مردم برای بیماران ناشنوا جهت درمان تشخیص و حتی پیشگیری هزینه شده است.

عضو مجمع خیرین سلامت یادآوری کرد: با انجام آزمایش‌های قبل از تولد می‌توان بروز بیماری‌های مختلف از جمله ناشنوایی را پیش بینی و برای درمان آن روش‌های خوبی را در نظر گرفت.

وی ادامه داد: خیرین سلامت مشارکت خود را در حوزه سلامت و با هدف حمایت بیشتر از بیماران سرطانی و خاص و کم برخوردار افزایش داده است و تا به امروز بیش از چهار هزار میلیارد تومان از حوزه بهداشت و درمان حمایت کرده است.

طباطبایی یاد آوری کرد: هر زمانی که مردم به روی صحنه آمده و مشارکت کرده اند موفقیت در آن کار بیشتر از گذشته می شود و من معتقدم که مردم و سازمان های خیریه و مردم نهاد مشارکت بیشتری در حوزه سلامت کشور داشته باشند زیرا دولت به تنهایی نمی تواند از پس کارها بر بیاید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۷:۳۵ ۱۵ فروردين ۱۳۹۸
سلام
گفتند بیماران ناشنوا چرا؟ واقعا براشون بسیار متاسفانه، ناشنوایان بیمار نیستیم و تنوع انسان مانند ناشنوا زیبا هستیم و زبان طبیعی و فرهنگی و هویتی و تاریخی و... ناشنوایان ایران و جهان را به رسمی شناختیم. همه باید به تمامی ناشنوایان کشور احترام بگذارند متشکرم