مسئول کمیته خدمات اجتماعی قرارگاه راهیان نور سپاه و بسیج گفت: ایجاد اشتغال زایی،بهسازی مدارس در اولویت برنامه های قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج قرار گرفت.

خداداد کاشفی مسئول کمیته خدمات اجتماعی قرارگاه راهیان نور سپاه و بسیج در گفتگوباخبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،گفت: ارائه خدمات اجتماعی به مناطق محروم استان خوزستان،ایجاد اشتغال زایی،بهسازی مدارس و مساجد فرسوده،رونق اقتصادی،حمایت از محرومان و ... در اولویت برنامه های قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج قرار گرفت.

وی  با اشاره به اینکه امسال در اقدامی ابتکارانه، خدمات اجتماعی به مناطق محروم استان خوزستان داده می شود، افزود: در راستای صحبت های گوهر بار امام خامنه ای در راستای لزوم ارائه خدمات اجتماعی در راهیان نور و مناطق محروم استان های میزبان راهیان نور، قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج با همکاری بسیج سازندگی و بنیاد برکت در تلاش است تا سفرهای راهیان نور که به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت صورت می گیرد را به سمت محرومیت زدایی هم سوق دهد.

مسئول کمیته خدمات اجتماعی قرارگاه راهیان نور سپاه و بسیج ادامه داد: سالانه میلیون ها زائر راهیان نور با حضور در مناطق عملیاتی دفاع مقدس، با شهدا عهد و پیمان مجدد می بندند و باید تلاش شود که حرکت عظیم اردوهای راهیان نور باعث رونق اقتصادی در استان های میزبان شود.

کاشفی گفت: در گام اول، ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی در مناطق محروم استان خوزستان، تلاش برای محرومیت زدایی، بهسازی مدارس و مساجد فرسوده، ارائه خدمات بهداشتی به مردم مناطق محروم و ... از جمله اقداماتی است که قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج در راستای محرومیت زدایی در استان خوزستان انجام خواهد داد.

وی افزود: سال گذشته مسئولان اردویی استانهای اصفهان و قم در یک ابتکاری جالب، تعدادی از مردم مناطق محروم استان خوزستان را به استان های خود جهت انجام سفر زیارتی و سیاحتی اعزام نمودند و معتقدیم که چنین حرکت هایی که خدمت به مردم محروم استان خوزستان است، باید گسترش یابد.

مسئول کمیته خدمات اجتماعی قرارگاه راهیان نور سپاه و بسیج در ادامه گفت: همه اقدامات و خدمات اجتماعی که در استان های میزبان راهیان نور صورت خواهد گرفت، به برکت برگزاری اردوهای راهیان نور است.

انتهای پیام/ د

برنامه های قرارگاه راهیان نور سپاه و بسیج

برچسب ها: راهیان نور ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.