در اولین روز سال ۱۳۹۸، کاروان راهیان نور ستاد انتظامی استان متشکل از خانواده معظم شهداء و ایثارگران، کارکنان شاغل و بازنشسته و پلیس افتخاری راهی یادمان‌های جنوب کشور شد.

به گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،  سردار امان اللهی فرمانده انتظامی استان  کرمانشاه  گفت:راه اندازی کاروان راهیان نور از جمله اقداماتی است که برای تحقق این مهم حائز اهمیت بود.

سردار امان اللهی در حاشیه بدرقه کاروان راهیان نور انتظامی استان، گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تجدید میثاق با آن‌ها را از وظایف مردم و مسئولان عنوان کرد و گفت: راه اندازی کاروان راهیان نور از جمله اقداماتی است که برای تحقق این مهم حائز اهمیت بود.

وی بیان کرد: بدون شک حضور در کاروان‌های راهیان نور بر معنویت انسان افزوده و شرایط روحی انسان را متحول می‌کند.

سردار امان اللهی یادآوری کرد: انقلاب اسلامی عزت و اقتدار خود را مرهون رشادت‌های شهداست و باید یاد و خاطره این عزیزان همواره گرامی داشته شود.

پیش از اعزام کاروان راهیان نور بسته‌های فرهنگی به خانواده‌های اعزامی به مناطق عملیاتی و یادمان‌های جنوب کشور اهدا شداین کاروان صبح امروز (پنجشنبه - اول فروردین) پس از بدرقه از سوی سردار "منوچهر امان اللهی" فرمانده انتظامی استان راهی مناطق عملیاتی جنوب کشور شد.

انتهای  پیام/ز

 

اعزام کاروان راهیان نور  به مناطق عملیاتی و یادمان‌های جنوب کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.