رئیس پلیس‌راه شمال استان سیستان وبلوچستان از ترافیک روان در محور‌های مواصلاتی استان و افزایش ۱۱ درصدی سفر‌های نوروزی خبر داد.

ترافیک روان در محور‌های مواصلاتی سیستان وبلوچستان /افزایش ۱۱ درصدی سفر‌های نوروزیسرهنگ کشواد بهروزی زاده رئیس پلیس‌راه شمال استان سیستان وبلوچستان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،ضمن تبریک سال نو به مسافران نوروزی، اظهار داشت: مجموعه پلیس راه استان با ۲۵۰ تیم گشتی با تمام توان تلاش دارد با ایجاد امنیت ترافیکی مسافران نوروزی با خاطر آسوده در معابر استان سیستان و بلوچستان مسافرت کنند.

وی با اشاره به ترافیک روان در محور‌های مواصلاتی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: برابر نتایج بدست آمده از تردد شمار‌های سطح استان از آغاز سفر‌های نوروزی تاکنون شاهد رشد ۱۱ درصدی تردد‌ها در جاده‌ای این استان بوده ایم.

رئیس پلیس‌راه شمال استان سیستان و بلوچستان افزود: مسافران محترم باید به این مهم توجه داشته باشند که آرامش در سفر فقط با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و توجه به هشدار‌ها و توصیه‌های پلیس و پرهیز از خطر امتناع از حرکات مخاطره آمیز ممکن خواهد بود.

سرهنگ بهروزی زاده از رانندگان خواست با احتیاط کامل و رعایت قوانین و مقررات، از بروز حوادث تلخ نوروز را به کام خود و هموطنان پرهیز کنند.

انتهای پیام/ع

ترافیک روان در محور‌های مواصلاتی استان /افزایش ۱۱ درصدی سفر‌های نوروزی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار