مدیر مرکز مدیریت راه‌های استان فارس گفت: استان فارس با تردد ساعتی ۴۷۶ خودرو در رتبه چهارم قرار دارد.

فارس چهارمین استان پر تردد کشوربه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حمید احمدی مدیر مرکز مدیریت راه‌های استان فارس گفت: در شبانه روز گذشته حدود ۵۹ هزار خودرو وارد استان و حدود ۵۶ هزار خودرو از استان خارج شده است.

وی افزود: در مجموع تردد‌های جاده‌ای کشور، استان فارس پس از تهران، مازندران و البرز در رتبه چهارم قرار دارد.

احمدی ادامه داد: بر اساس داده‌های دریافتی از سامانه‌های هوشمند مرکز مدیریت راه‌ها و شعب راهداری سراسر استان، در حال حاضر همه جاده های استان باز و تردد در آن‌ها به روال عادی در جریان است.

مدیر مرکز مدیریت راه‌های استان فارس با بیان اینکه پر تردد‌ترین محور ورودی استان جاده شهرضا، آباده و پر تردد‌ترین خروجی محور نورآباد- گچساران است، اظهارداشت: سه جاده پر تردد استان به ترتیب شیراز، مرودشت - مرودشت، شیراز و کمربندی اکبرآباد شیراز است.

احمدی گفت: اوج تردد در ساعت ۱۴ تا ۱۵ و در جاده شیراز- مرودشت صورت پذیرفته و متوسط تردد ساعتی در جاده‌های استان ۴۷۶ خودرو بوده است.

وی افزود: از دروازه‌های شهر شیراز ۱۲۳ هزار خودرو وارد و ۱۰۰ هزار خودرو خارج شده است که پرتردد‌ترین ورودی جاده مرودشت، شیراز و پرتردد‌ترین جاده خروجی شیراز، مرودشت بوده است.

مدیر مرکز مدیریت راه‌های استان فارس اعلام کرد: در بخش حمل و نقل مسافر برون شهری استان از ابتدای طرح نوروزی ۲۳ اسفند تا امروز ۱۲ هزار سفر انجام شده که در مجموع ۱۵۲ هزار مسافر جابجا شده اند.

احمدی گفت: از ابتدای طرح نوروزی ۶۶ سفر راهیان نور انجام شده و در مجموع ۲۷۳۶ نفر به مناطق جنگی سفر کرده اند.

وی اظهارداشت: در بخش پیش فروش بلیت ها نوروزی تا امروز ۲۵ هزار و ۸۸۲ بلیت به صورت حضوری و ۱۵ هزار و ۷۶ بلیت به صورت غیر حضوری و در مجموع ۴۰ هزار و ۹۵۸ بلیت صادر شده است.
انتهای پیام/م

شیراز- مرودشت و مرودشت -شیراز پرترددترین محورهای فارس

برچسب ها: حمل و نقل ، نوروز 98
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.