مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: ۳۹۳ مدرسه با دو هزار و ۹۶۶ کلاس به ستاد اسکان در آموزش و پرورش استان اختصاص یافته است.

۳۹۳ مدرسه استان بوشهر آماده اسکان مسافران نوروزیبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، ناصر کرمی افزود: هزار و ۳۲ کلاس در گروه «الفـ» و هزار و ۹۳۵ کلاس در گروه «ب» است.

وی با بیان این که ۲۲ پایگاه در آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق فعال خواهد بود، بیان کرد: این تعداد پایگاه با همکاری ۵۳۹ نفر از عوامل اجرایی در ستاد اسکان آموزش و پرورش استان در نوروز خواهند بود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر بیان کرد: در نوروز گذشته، ۱۶۴ هزار و ۲۱۲ نفر در قالب ۴۲ هزار و ۱۱۵ خانوار فرهنگی و ۳ هزار و ۶۰۰ خانواده غیرفرهنگی در مراکز ستاد فرهنگیان استان پذیرش شده بودند.

کرمی یادآور شد: تعرفه در نظر گرفته شده برای ستاد اسکان با ۱۵ درصد افزایش محاسبه شده است که کلاس‌های درجه «الف» ۲۹۴ هزار ریال برای فرهنگیان، ۵۷۵ هزار ریال برای کارکنان دولت و ۹۰۵ هزار ریال برای مشاغل آزاد و همچنین کلاس‌های درجه «ب» ۲۱۶ هزار ریال برای فرهنگیان، ۴۸۵ هزار ریال برای کارکنان دولت و ۷۰۰ هزار ریال برای مشاغل آزاد محاسبه شده است.

وی با اشاره به این که جمعیت مسافران در نوروز بسیار زیاد خواهد بود، گفت: شهرستان‌های بوشهر، گناوه و دیلم بیشترین مسافر را دارند و تعداد مدارس ما جوابگو نیست.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر بیان کرد: نصب و باز کردن تجهیزات هوشمند، کمبود آب، مشکلات حمل و نقل، آبرسانی و مشکلات فاضلاب از جمله کاستی‌هایی است که برطرف کردن آن‌ها نیاز به همکاری سایر نهاد‌ها دارد.

انتهای پیام/ک

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.