نماینده اسدآباد در مجلس شورای اسلامی:

مجلس می‌توانست عملکرد بهتری در سال ۹۷ داشته باشد

نماینده اسدآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان مجلس می‌توانستند، عملکرد قابل قبول تری در سال ۹۷ از خود به جای بگذارند.

ابه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، اکبررنجبرزاده نماینده اسدآباد در مجلس شورای اسلامی  با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی در سالی که گذشت می‌توانست عملکرد بهتری از خود به نمایش بگذارد، گفت: سالی 97 به لحاظ اقتصادی سال سختی بود، اما امیدواریم سال جدید سالی پربار و غنی برای کشور باشد.

 نماینده اسدآباد با بیان اینکه اگر مسئولی خود مفسد باشد نباید انتظار پیشرفت در کشور را داشته باشیم گفت: نمایندگان مجلس می‌توانستند با عملکرد بهتر کارنامه درخشانتری از خود به جای بگذارند.

رنجبرزاده در ادامه بیان کرد: عبور راه آهن از اسدآباد اقدام مهمی بود که موفق به تصویب و تعیین  ردیف  مشخص در بودجه ۹۸ شد.

وی با اشاره به طرح های اجرا شده شهرستان اسدآباد در سال جاری گفت: آغاز ساخت سایت جدید دانشکده علوم پزشکی، تصویب طرح احداث دانشکده بهداشت و آغاز مراحل اجرایی منطقه ویژه اقتصادی از دیگر اقدامات مهم سال۹۷ بود.

عضوهیئت رئیسه مجلس همچنین گفت: با پیگیری انجام شده در تهران موفق به حل مشکل ساکنین مسکن مهر و موافقت بانک مربوطه با بازگشت بدهی ساکنین این منطقه بر روی ۴ درصد شدیم.

انتهای پیام/د.ا

عملکرد مجلس قابل قبول نیست

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار