رئیس هیأت تنیس روی میز استان اصفهان گفت:سال ۹۷ در عین سخت بودن سال پر‌باری برای تنیس روی میز اصفهان بود که در این سال بهره‌برداری از خانه تنیس روی میز اصفهان صورت گرفت.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مهدی تکابی رئیس هیأت تنیس روی میز استان اصفهان پیرامون عملکرد هیأت تنیس روی میز استان اصفهان در سال ۹۷ اظهار داشت: سال ۹۷ در عین سخت بودن سال پر‌باری برای تنیس روی میز اصفهان بود که در این سال بهره‌برداری از خانه تنیس روی میز اصفهان صورت گرفت.

رئیس هیأت تنیس روی میز اصفهان ادامه داد: خانه تنیس روی میز اصفهان جز سالن‌های برتر خاورمیانه است که با لطف خیرین مورد بهره‌برداری قرار گرفت؛ اصفهان با توجه به اضافه‌شدن سالن‌ها و آکادمی‌ها و تعداد بیمه‌شدگان تقریبا از سرانه ورزش در رشته تنیس روی میز بی‌نیاز است.

وی همچنین تصریح کرد: طبق اعلام فدراسیون پزشکی ورزشی، هیأت تنیس روی میز اصفهان توانست آمار بیشترین تعداد بیمه‌شده کشور را به خود اختصاص دهد، در بحث آموزش نیز جز هیأت‌های برتر استان شناخته شدیم، با بهره‌گیری از افراد متخصص نیز توانستیم در بخش اداری به خوبی عمل کنیم؛ همچنین در خصوص بخش قهرمانی نیز جهش خوبی را داشتیم و توانستیم اصفهان را در بین سه استان برتر کشور ابقا کنیم.

تکابی با بیان این‌که اصفهان موفق‌ترین استان برگزار‌کننده لیگ درون استانی بوده است، افزود: اصفهان تنها استانی است که لیگ را به صورت رفت و برگشت عملی و اجرا کرده است، در این لیگ ۸ تیم در طول ۶ ماه با یکدیگر به رقابت پرداختند و بخش دیگری نیز لیگ رده‌های پایه راه اندازی شد که با استقبال خوب ۲۷ تیم در دو رده آقایان و بانوان مواجه شدیم، برنامه‌ریزی برای لیگ رده‌های پایه به شکلی بود که تمام رده‌های سنی در این لیگ حاضر شوند.

رئیس هیأت تنیس روی میز اصفهان با بیان این‌که اصلی‌ترین مشکل هیأت تنیس روی میز اصفهان در سال ۹۷ مباحث مالی بوده است، افزود: با توجه به این‌که تکنولوژی ملزومات سخت‌افزاری این رشته در کشور موجود نیست، نواسانات ارزی ما را دچار شک بزرگی کرد، اما با این وجود با مدیریت درست توانستیم سال ۹۷ را پشت سر بگذاریم.

وی در خصوص برنامه سال آینده این هیأت اضافه کرد: با توجه به سخنان اخیر وزیر ورزش و جوانان در خصوص تخصیص بودجه، اوایل فروردین ماه جلسه‌ای را با حضور اعضا هیأت برگزار خواهیم کرد تا راهکار‌های لازم را برای مشکلات احتمالی در سال ۹۸ بررسی کنیم، سعی خواهیم کرد در سال ۹۸ فعالیت عمرانی و تجهیز سخت‌افزاری انجام ندهیم.

 
انتهای پیام/م 
 

نظر رئیس هیأت تنیس روی میز استان اصفهان درباره عملکرد این هیئت

برچسب ها: اخبارورزشی ، تنیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.