چهارشنبه آخر سال در گیلان ۱۳۶ مصدوم برجا گذاشت.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، پیمان اسدی، مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان گیلان گفت: ۱۳۶ نفر در حوادث چهارشنبه آخر سال ۹۷ مصدوم شدند که از این تعداد ۳۱ زن و ۱۰۵ نفر مرد بودند و بیشترین نواحی آسیب دست، گردن و چشم بوده است.

وی با بیان اینکه تعداد ۱۳ نفر از این مصدومان هم اکنون در بیمارستان‌های گیلان بستری هستند و ۱۲۳ نفر نیز ترخیص شده اند، افزود: تعداد ۳۵ نفر رده سنی ۱۰ تا ۲۰ سال دچار بیشترین آسیب دیدگی در این مدت شده اند.

مدیر فوریت‌های پزشکی گیلان از آمادگی کامل اورژانس ۱۱۵ و آماده باش ۶۲ پایگاه اورژانس شهری و جاده‌ای خبر داد و اظهار داشت: ۷ نفر از مصدومان حوادث چهارشنبه سوری مستقیما توسط اورژانس ۱۱۵ گیلان امدادرسانی شدند.

اسدی به کاهش ۴ درصدی آمار مصدومان چهارشنبه آخر سال نسبت به سال گذشته اشاره کرد و این کاهش را نتیجه همکاری و ارتباط مستمر با رسانه‌ها در جهت افزایش آگاهی مردم و کاهش حوادث احتمالی دانست.

سال گذشته تعداد ۱۴۲ نفر شامل ۱۱۰ مرد و ۳۲ زن در اثر حوادث مربوط به چهارشنبه آخر سال به بیمارستان‌های استان گیلان مراجعه کرده و مورد مداوا قرار گرفتند.

انتهای پیام/ع

کاهش ۴ درصدی آمار مصدومان چهارشنبه آخر سال گیلان

برچسب ها: اورژانس ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.