به مناسبت روز طبیعت؛

توزیع ۱۰ هزار کیسه زباله در شهرستان مهاباد

شهردار مهاباد از فعال بودن یگان حفاظت محیط زیست در روز طبیعت و پخش ۱۰ هزار کیسه زباله کیسه‌های زباله ۱۳ فروردین خبر داد.

کامران علیزاده آذر شهردار مهاباد  در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،گفت: با همکاری و هماهنگی ادارات حفاظت محیط زیست و به مناسبت ۱۳ فروردین ۱۰ هزار کیسه زباله در ۷ خروجی این شهرستان میان شهروندان و مسافران نوروزی توزیع می‌شود.

وی افزود: روز بعد از سیزده بدر نیز تمام کارکنان شهرداری بصورت تیم‌های جمع آوری زباله در حاشیه شهر و مکان‌هایی که به علت ازدحام جمعیت زباله تجمع شده اقدام به جمع آوری زباله می‌کنند.

سخنور رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان مهاباد گفت: گشت سیار ویژه روز ۱۳ فروردین توسط نیرو‌های اجرایی یگان حفاظت محیط زیست برای خدمت رسانی مطلوب به شهروندان و مسافران نوروزی و همچنین حفاظت از سرمایه‌های طبیعی شهرستان بصورت سیار اقدام به گشت زنی می‌کنند.

سخنور ادامه داد: به شهروندان توصیه می‌شود برای پاک نگهداشتن طبیعت زباله‌ها را در کیسه‌های زباله ریخته و آن‌ها را به محل جمع آوری زباله منتقل کنندو هم چنین از قطع کردن درختان و آتش زدن بوته‌ها جلوگیری کنند.

انتهای پیام/ه

توزیع کیسه زباله در مهاباد

برچسب ها: محیط زیست ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.