فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: با آغاز تعطیلات نوروزی و تا پایان این ایام، هرگونه جابه جایی و انتقال لوازم منزل تنها با هماهنگی و تائید پلیس امکان پذیر است.

جابه جایی لوازم منزل با همانگی و تائید پلیس امکان پذیر است به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، سردارمنوچهر امان اللهی  فرمانده انتظامی استان کرمانشاه اظهار داشت: شهروندانی که قصد جابه جایی منزل را دارند حتما باید پیش از هر اقدامی مجوز کلانتری محل خود را اخذ کنند.

وی افزود: پس از بررسی فوری، کلانتری‌ها نیز در صورت تائید، مجوز لازم را برای اسباب کشی شهروندان را صادر می‌کند.

سردار امان اللهی خاطرنشان کرد: این کار برای ارتقاء ضریب امنیت و جلوگیری از هرگونه سوء استفاده سارقان انجام می‌شود.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در ادامه با اشاره به امادگی پلیس برای تامین امنیت مسافران نوروزی گفت: هرچند کرمانشاه از امن‌ترین نقاط کشور است و خوشبختانه در سال‌های اخیر موردی از ناامنی خصوصا برای گردشگران و مهمانان نداشته ایم.

وی بیان کرد: با این حال و برای رعایت کردن جانب احتیاط نسبت به افزایش گشت‌های خودرویی، موتوری و پیاده و همچنین استقرار ایستگاه‌های پلیس در کنار مراکز گردشگری، تفریحی و تاریخی اقدام کرده ایم.

سردار امان اللهی افزود: در ایام نوروز ۳۷۸ گشت خودرویی، موتوری و پیاده در سطح معابر شهری و روستایی، ۱۰۵ گشت محسوس و نامحسوس در جاده‌ها و ۳۸ ایستگاه پلیس در نقاط پرتردد و گردشگری حضور دارند.

انتهای  پیام/ز


در ایام نوروز ۳۷۸ گشت خودرویی در نقاط پر تردد حضور دارند 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.