مسوول روابط عمومی مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی همدان از فوت یک نفر و مصدومیت ۸۱ نفر در چهارشنبه پایان سال تا در همدان خبر داد.

یک فوتی و ۸۱ مصدوم در چهارشنبه سوری همدانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، عباس اولیاسمیع مسوول روابط عمومی مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی همدان از مصدومیت ۸۱ نفر در چهارشنبه پایان سال در همدان خبر داد و اظهار کرد: از این تعداد ۶۷ نفر مرد و ۱۴ نفر زن هستند.

وی با بیان اینکه متاسفانه یک جوان ۲۹ ساله فوت کرد گفت: این جوان به علت انفجار نارنجک در جیبش و آسیب شدید عروق بامداد امروز در بیمارستان بعثت فوت کرد.

مسؤول روابط عمومی مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی همدان با اشاره به بستری شدن دو نفر در بیمارستان گفت: ۵۷ نفر به صورت سرپایی درمان شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه ۱۰ نفر دچار سوختگی درجه ۲ یا ۳ شدند افزود: چشم ۱۶ نفر از مصدومان دچار آسیب و یک نفر قطع عضو شده است.

اولیاسمیع با بیان اینکه در سنین بین ۱۸ تا ۲۹ سال ۱۴ نفر مصدوم شده‌اند که ۱۷.۳ درصد را شامل می‌شود و پنج نفر نیز زیر ۶ سال بودند یعنی ۶.۲ درصد آمار، خاطرنشان کرد: از سنین ۶ تا ۱۸ سال ۳۴ نفر یعنی ۴۲ درصد و از سنین ۲۹ تا ۶۰ سال ۲۸ نفر یعنی ۳۴.۶ درصد از مصدومان را شامل می‌شوند.

وی با بیان اینکه ۷۵.۳ درصد مصدومان از مواد محترقه استفاده کرده‌اند گفت: ۶۷ نفر از مصدومان ترخیص شده‌اند و ۱۱ نفر از شهرستان‌ها به همدان اعزام شدند.

مسوول روابط عمومی مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی همدان با اشاره به اینکه ۵۰ نفر از مصدومان دچار خراشیدگی و بریدگی شده‌اند افزود: مصدومیت ۹ نفر جزو سوختگی درجه ۲ و هشت نفر جزو سایر مصدومیت‌هاست.

وی با بیان اینکه سه نفر دچار شکستگی، ۳۱ نفر دچار سوختگی درجه یک و یک نفر سوختگی درجه ۳ شده اند گفت: ۴۸ نفر از ناحیه دست، ۱۰ نفر از ناحیه سر و گردن، هفت نفر در قسمت تنه، ۱۳ نفر از ناحیه پا و ۱۶ نفر از ناحیه چشم دچار آسیب شده‌اند.

اولیاسمیع با بیان اینکه تعداد مصدومان سال گذشته ۹۴ نفر بودند تصریح کرد: این تعداد در سال ۹۵ تعداد ۱۳۹ نفر و در سال ۹۴ تعداد ۹۹ نفر بود.

انتهای پیام/د.ا

فوت یک نفر و مصدومیت ۸۱ نفر در چهارشنبه آخر سال همدان

منبع: فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.