مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز از اجرای طرح تنظیم موتور و عیب یابی اتومبیل های همکاران توسط هنرجویان هنرستان بیت المقدس خبر داد.

سید جاسم موسوی اصل، مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز در حاشیه بازدید از فعالیت های هنرجویان هنرستان بیت المقدس در راستای طرح تنظیم موتور و عیب یابی اتومبیل های همکاران، در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به اینکه بهره گیری از فرصت های شغلی در رشته های فنی بسیار گسترده است، گفت: هنرجویان رشته مکانیک خودرو هنرستان بیت المقدس در آستانه سال نو و در راستای نشان دادن مهارت های خود در زمینه های فنی، اتومبیل های کارکنان آموزش و پرورش را به صورت رایگان تنظیم موتور و عیب یابی کردند.

هنرجویان هنرستان بیت المقدس دست به کار شدند

وی با بیان اینکه این طرح برای نخستین بار در استان خوزستان برگزار و با استقبال بسیار خوب همکاران مواجه شد بیان داشت: هنرجویان به مدت یک هفته و در جریان این طرح ضمن بررسی عملی مفاهیم درسی خود، خدمات رایگان مکاینک خودرو را برای همکاران ستادی ارائه کردند.

موسوی اصل توجه به رشته های فنی و حرفه ای و کاردانش را موجب افزایش اشتغال در جامعه دانست و اظهار کرد: بسیاری از فارغ التحصیلان این هنرستان به صورت مستقیم وارد بازار کار شده اند.

هنرجویان هنرستان بیت المقدس دست به کار شدند

گفتنی است ، سیلاوی، معاون آموزش متوسطه و پوربهنام، کارشناس مسئول فنی حرفه ای و کاردانش ؛ آموزش و و پرورش ناحیه یک نیز در جریان این بازدید حضور داشتند .

هنرجویان هنرستان بیت المقدس دست به کار شدند

انتهای پیام/گ

اجرای طرح تنظیم موتور در هنرستان پسرانه

برچسب ها: آموزش و پرورش ، مهارت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۲ ۲۹ اسفند ۱۳۹۷
خدمات رایگان؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۲ ۲۹ اسفند ۱۳۹۷
جای تعجبه برای من
آخرین اخبار