مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: هنوز ناگفته‌های زیادی درباره نحوه دریافت مجوز حرفه‌ای آبی پوشان در آسیا وجود دارد.

فتحی: ناگفته‌های زیادی از گرفتن مجوز استقلال در آسیا دارمبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، امیرحسین فتحی مدیرعامل باشگاه استقلال درباره حضورش در این باشگاه گفت: از ابتدای فصل فوتبالی به خانواده بزرگ استقلال ملحق شدم. بسیار خوشحالم و افتخار می‌کنم که به استقلال آمدم و در تیمی هستم که بیش از ۴۰ سال طرفدارش بودم.

او تصریح کرد: با شادی‌های استقلال خوشحال و با شکست‌های این تیم غمگین شدم. خوشحالم که در کنار هواداران استقلال هستم و امیدوارم توانسته باشم بهترین عملکرد را در این باشگاه داشته باشم. اوایل حضورم در استقلال شرایط بسیار سخت بود، اما با کمک کادرفنی و بازیکنان توانستیم شرایط خوبی را رقم بزنیم. امیدوارم به جایگاه واقعی با کمک هواداران، خداوند و کادرفنی و تک تک بچه‌ها برسیم.

فتحی درباره کسب مجوز حرفه‌ای استقلال در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا گفت: روز‌های بسیار سختی را پشت سر گذاشتیم و نا گفته‌های زیادی مانده که هنوز نگفتم، اما با صحبت‌های که به میان آمده بود استقلال شانسی برای دریافت مجوز حرفه‌ای نداشت و کنفدراسیون فوتبال آسیا به صراحت این موضوع را اعلام کرده بود. با جلسات متعددی که با سهیل مهدی و کنفدراسیون فوتبال آسیا داشتیم مشخص شد هیچ شانسی نداریم. با حمایت وزیر ورزش و جوانان، تاج، فدراسیون فوتبال، سهیل مهدی و دیگر ارکان توانستیم با کمک خطیر، حاجیلو، عبدالهی و نوروزی مجوز حرفه‌ای را کسب کنیم.

فتحی خاطرنشان کرد: دریافت مجوز حرفه‌ای کار سختی بود که نمی‌خواهم در پایان سال کام هواداران را با گفتن برخی حرف‌ها تلخ کنم، اما طلب کارانی بودند که حتی از یک ریال پول خود نمی‌گذشتند و بودند افرادی که ۲ سوم طلب خود را می‌بخشیدند. حتی شخصی که نامش را نمی‌برم هنگام دریافت طلبش اعلام کرد اگر شخص دیگری نیاز به پول دارد این پول را به او بدهید.

فتحی ادامه داد: باز هم می‌گویم ناگفته‌های بسیاری هست که نمی‌خواهم اعلام کنم. شب‌هایی بود که تا نیمه‌های شب برای کم کردن طلب‌ها چانه می‌زدیم، اما واقعا دریافت کسب مجوز حرفه‌ای بسیار سخت بود چرا که کنفدراسیون فوتبال آسیا رسما اعلام کرده بود استقلال حذف است و حتی ساکت به من گفت که afc اعلام کرده مدیر عامل استقلال تلاشی نکند، اما به لطف همه و کمک عزیزان روز‌های سخت شیرین شد و امیدوارم همیشه انتهای روز‌های سخت شیرین باشد.

فتحی گفت: استقلال تیم خوبی شده و سرمربی تیم کارش را بلد است و بچه‌ها آمادگی خوبی دارند. امیدوارم سال جدید را با پیروزی در دربی آغاز کنیم و در جام باشگاه‌های آسیا نتایج درخشانی را کسب کنیم و در پایان فصل جام قهرمانی را تقدیم عاشقان و هواداران استقلال کنیم.

مدیرعامل استقلال بیان کرد: از هواداران همیشه ما را در گرما و سرما حمایت می‌کنند و شرمنده آن‌ها هستم. از طرفداران استقلال می‌خواهم دست پر مهرشان همچنان روی شانه استقلال باشد و با حمایت هایشان بهترین روز‌ها را برای ما رقم بزنند. من به عنوان مدیرعامل استقلال به هواداران قول می‌دهم که بهترین روز‌ها را برایشان رقم بزنیم.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از باشگاه استقلال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۸ ۲۹ اسفند ۱۳۹۷
استقلال دوستداريمممممممممممممممم
آخرین اخبار