سرهنگ مهدی حاجیان در مراسمی به عنوان فرمانده جدید انتظامی استان قزوین معرفی شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، در مراسمی از خدمات سردار مهدی محمودی فرمانده سابق انتظامی قزوین قدردانی و سرهنگ مهدی حاجیان به عنوان فرمانده جدید انتظامی استان معرفی شد.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین در این مراسم گفت: مردم قزوین همواره پای نظام و انقلاب بوده اند و با معارف دینی آگاهند و اگر افرادی خطا می‌کنند نباید آن را به کل جامعه تعمیم داد.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی افزود: امروز همه مجموعه‌های دولتی و نظامی دغدغه‌مند حفظ امنیت و آرامش در بدنه جامعه هستند که باید در قبال مردم نگاه کریمانه داشته باشند.

وی اضافه کرد: وجود امنیت و آرامش در جامعه همواره مورد تاکید آموزه‌های دینی و قرآنی قرار دارد و برای تحقق آن باید همگی تلاش کنیم.

استاندار قزوین هم در این مراسم گفت: تامین امنیت را باید از اساسی‌ترین و با اولویت‌ترین وظایف هر حکومت دانست که بخش قابل توجهی از آن در میهن اسلامی ما با تلاش نیروی انتظامی محقق می‌شود.

زاهدی گفت: میهن اسلامی در حوزه اتباع بیگانه مشکلات بسیاری دارد و ما نیازمند سازوکاری مناسب در این حوزه هستیم.

استاندار قزوین به وجود امنیت به عنوان مهم‌ترین اساس هر اجتماع و جامعه اشاره کرد و گفت: این موضوع باعث شده است تا وظیفه اصلی هر حکومت و نظامی در دنیا برقراری نظم و امنیت برای شهروندان خود باشد.

وی گفت: در استان قزوین همواره یک انسجام، همکاری و هماهنگی خوبی بین اعضای شورای تامین برقرار بوده است که امیدواریم این رویه کماکان تداوم داشته باشد.

انتهای پیام/ک

سرهنگ مهدی حاجیان  به عنوان فرمانده جدید انتظامی استان قزوین معرفی شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.