در نرم‌افزار موبایلی نقشه همراه مشهد در بخش دسته‌ها، مراکز اسکان مشخص بوده و مشابه نقشه اینترنتی قابل مشاهده است.

نمایش ظرفیت لحظه‌ای کمپ‌های اسکان زائر بر روی نقشه همراه مشهدبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمدجواد رجائیان مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد از اضافه شدن امکان نمایش ظرفیت لحظه‌ای کمپ‌های اسکان زائر بر روی نقشه شهر مشهد خبر داد.
 
 وی با اشاره به آغاز سفر‌های نوروزی و نیاز زائران و مسافران مشهدی به امکانات گردشگری و محل‌های اسکان زائر گفت: نمایش ظرفیت لحظه‌ای مکان‌های کمپ اسکان زائر در سطح شهر مشهد بر روی نقشه شهر و همچنین نرم‌افزار موبایلی نقشه همراه مشهد میسر شد.

وی افزود: زائران عزیز می‌توانند جهت استفاده از این امکان به نقشه آنلاین مشهد به آدرس اینترنتی map.mashhad.ir مراجعه کرده و سپس از منوی سمت چپ نقشه بر روی آیکن گرافیکی کمپ‌های اسکان زائر کلیک کنند تا تمامی مراکز اسکان زائر بر روی نقشه را مشاهده کنند. در مرحله بعد، با انتخاب هر مرکز اسکان زائر، نمایشی لحظه‌ای از آدرس محل اسکان، تلفن و ظرفیت محل مشاهده می‌شود. همین‌طور آیکن مسیریابی جهت تعیین مسیر به مکان اسکان زائر نیز فعال است.

رجائیان عنوان کرد: در نرم‌افزار موبایلی نقشه همراه مشهد نیز در بخش دسته‌ها، مراکز اسکان مشخص بوده و مشابه نقشه اینترنتی قابل مشاهده است.

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد گفت: زائران و گردشگران می‌توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی mobil.mashhad.ir و یا کافه بازار، نقشه همراه مشهد را نصب کرده و از امکانات جامع این نرم‌افزار بهره‌مند شوند.
 
انتهای پیام//ف.ح
 

در نرم‌افزار موبایلی نقشه همراه مشهد، مراکز اسکان مشابه نقشه اینترنتی قابل مشاهده است

برچسب ها: شهرداری ، اینترنت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.