مسیر حرکت قطار‌ها از شیرگاه به زیراب و بالعکس با رفع موانع و بازسازی برقرار شد.

یوسف گران پاشا مدیر کل راه آهن شمال در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، با بیان اینکه مسیر پل سفید به شیرگاه که بر اثر رانش و ریزش کوه مسدود شده بود با تلاش همکاران باز شده است، گفت: در دو روز گذشته مسافران تهران به ساری و بالعکس را با اتوبوس از پل سفید تا ساری و از ساری تا پل سفید جابجا کردیم تا مشکلی برای هموطنان بوجود نیاید.

وی افزود: مسافران مشهد مقدس را با اتوبوس به پل سفید رساندیم تا در برنامه سفر این عزیزان مشکلی ایجاد نشود.

مدیرکل راه آهن شمال گفت: مسیر حرکت قطار‌ها از شیرگاه به زیراب و بالعکس با رفع موانع و بازسازی برقرار شد.

گران پاشا از امادگی راه اهن شمال برای استقبال از مسافران نوروزی خبر داد و افزود: نیرو‌های انسانی ، قطار‌های نجات، نگهبانان قطار  نوروز امسال در ایستگاه‌های قطار استان مستقر هستند و آماده خدمات رسانی به مسافران هستند.

وی با بیان اینکه سرویس‌های بهداشتی و خطوط ریل قطار بازسازی و بهسازی شده است، افزود: امسال در برخی ایستگاه‌های قطار استان در نخستین روز نوروز سفره هفت سین پهن شده است و با اجرای جشن‌های سنتی از مسافران نوروزی استقبال خواهد شد.

مدیرکل راه آهن شمال گفت: روزانه ۴ تا ۵ هزار مسافر از از طریق راه آهن شمال جابه جا می‌شوند.

گران پاشا افزود: راه‌آهن با مزایایی همچون ظرفیت بسیار بالا در حمل بار، مصرف انرژی و آلودگی کم، نرخ کرایهِ پایین و ایمنی نسبت به سایر وسیله‌های حمل و نقل استفاده از آن به منظور حمل و نقل بار و مسافر را در مسافت‌های زیاد موجب شده تا به عنوان یک وسیله ایمن و با صرفه شناخته شود.

انتهای پیام/آ

بازگشایی راه آهن شیرگاه - ساری

برچسب ها: حمل و نقل ، راه آهن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.