رییس اداره تعاون و امور رفاهی آموزش و پرورش کردستان گفت: پذیرش و اسکان مهمانان فرهنگی از امروز در ۱۶ مرکز پذیرش آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق تابعه استان آغاز شد.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،عیسی رحیمی با اشاره به آغاز  پذیرش و اسکان مهمانان فرهنگی از امروز در ۱۶ مرکز پذیرش آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق تابعه استان گفت: پذیرش این مراکز تا ۱۲ فروردین نیز ادامه دارد.

وی افزود: ستاد اسکان آموزش و پرورش استان کردستان  ۱۵۹ مدرسه با یک هزار و ۲۳۹ کلاس درس را برای اسکان میهمانان فرهنگی تجهیز کرده است و در این ستاد‌ها ۴۴۴ نفرعوامل اجرایی برای ارائه خدمات به مسافران و مهمانان نوروزی مستقر شده اند.

وی گفت: اتاق‌های آماده شده برای میهمانان فرهنگی در سه گروه مختلف تعیین شده که در گروه ویژه، ۱۸۹ اتاق با امکانات تخت خواب، تلویزیون، یخچال، فرش و وسایل خواب در داخل اتاق فراهم شده است.

وی اظهار داشت: گروه الف. نیز با ۶۱۷ اتاق دارای امکاناتی، چون تلویزیون، یخچال، فرش و وسایل خواب در داخل اتاق و گروه ب. نیز با ۴۳۳ اتاق دارای امکانات فرش و وسایل خواب داخل اتاق و یخچال و تلویزیون مشترک است.

رحیمی یاد آور شد: زمان رزرو اینترنتی از چهارم تا ۲۴ اسفند بود و فرهنگیانی که ثبت نام کرده اند از امروز می‌توانند برای انتخاب محل اقامت خود اقدام کنند.

انتهای پیام/م

تجهیز  ۱۵۹ مدرسه  برای اسکان میهمانان فرهنگی در کردستان

 

برچسب ها: فرهنگیان ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.