معاون فرهنگی و روابط عمومی ارتش گفت: راهیان نور منشأ مناسبی برای ترویج فرهنگ ایثار و از خودگذشتگی است.

راهیان نور، مروج فرهنگ ایثار و از خودگذشتگی استبه گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از روابط عمومی ارتش؛ امیر سرتیپ دوم شاهین تقی‌خانی، معاون فرهنگی و روابط عمومی و سخنگوی ارتش جمهوری اسلامی در ادامه بازدید از یادمان‌های راهیان نور، دیشب در یادمان میشداغ حضور یافت و از برنامه‌های فرهنگی و علمیاتی و رزم شبانه که توسط تیپ ۴۵ شوشتر برای زائران اجرا می‌شود، دیدن کرد.

امیر سرتیپ دوم تقی‌خانی با اشاره به حضور پرشور جوانان به‌ویژه دانشجویان در راهیان نور، گفت: به‌حمدالله نسل جدید، فرهنگ ایثار و شهادت را درک کرده و در وجود خود شکل داده است. راهیان نور منشأ مناسبی برای ترویج فرهنگ آثار و از خود گذشتگی است.

سخنگوی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه راهیان نور از مهم‌ترین اقدامات در جهت مقابله با جنگ نرم دشمن است، یادآور شد: هر چقدر که هشت سال دفاع مقدس مورد بررسی و نشر قرار گیرد، ارزش‌های آن بیشتر برای نسل جوان نمایان خواهد شد. باید شرایط سخت رزمندگان و تفکرات حاکم بر جبهه‌های جنگ در دفاع مقدس بیشتر برای نسل جوان تشریح و بازگو شود تا آن‌ها در جریان از خودگذشتگی هم‌سن و سالان خود قرار گیرند.

معاون فرهنگی و روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به برپایی ایستگاه‌ها و یادمان‌های راهیان نور، اظهار داشت: ارتش جمهوری اسلامی ایران همگام با سایر نیرو‌های مسلح و سازمان‌های فرهنگی آمادگی میزبانی از زائران و معرفی خاطرات رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس را دارد.

معاون فرهنگی و روابط عمومی ارتش با اشاره به حضور پرشور جوانان و دانشجویان در راهیان نور، گفت: راهیان نور منشأ مناسبی برای ترویج فرهنگ ایثار و از خودگذشتگی است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار