«فهمی شبانه» افسر سابق سرویس اطلاعاتی تشکیلات خودگردان فلسطین فاش کرد این سرویس افرادی دارد که مأموریت آنها تحریک مردم نوار غزه علیه جنبش حماس است و برای این کار حقوق دریافت می‌کنند.

افشاگری افسر سابق تشکیلات خودگردان فلسطین درباره ناآرامی‌های غزهبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از وبگاه «الرساله»، در پی اعتراض‌ها و تظاهرات‌های اخیر در نوار غزه، «فهمی شبانه» افسر سابق سرویس اطلاعاتی تشکیلات خودگردان فلسطین فاش کرد این سرویس افرادی دارد که مأموریت آنها تحریک مردم نوار غزه (علیه حماس) است و برای این کار حقوق می‌گیرند.

فهمی شبانه گفت: مداخله از نوع تشویق به شورش و پرداخت اموال و حقوق به برخی از افراد در این خصوص مسئله عجیبی در دستگاه‌های امنیتی نیست. دستگاه‌های امنیتی عموما برای برهم زدن اوضاع اقتصادی و آماده سازی شرایط به منظور تهییج مردم به شورش، افرادی را آموزش می‌دهند.

این مقام سابق افزود: سرویس اطلاعاتی افرادی دارد که از آن‌ها حمایت مالی می‌کند تا مردم را به خیابان بکشانند و همچنین پیمان نامه‌ها و توافقنامه‌هایی را با برخی کشور‌های دارای نفوذ به امضا می‌رسانند تا مردم را زیر فشار قرار دهند. این افراد در دو جریان سیاسی و امنیتی فعالیت می‌کنند. آن‌ها شرایط و مسائل را به مرحله انفجار می‌رسانند و سپس تیر‌های خود را برای آغاز شورش شلیک می‌کنند.

انتهای پیام/

برچسب ها: محور مقاومت ، فلسطین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار