معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند گفت: با توجه به اینکه میزبان کاروان‌های راهیان نور هستیم، برنامه‌هایی برای بازدیدکنندگان یادمان‌های دفاع مقدس داریم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،قدرت الله طمیمیان معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند شامگاه گذشته در نشست خبری با خبرنگاران گفت: ستاد نوروزی این سازمان برنامه‌های مختلفی را برای ایام نوروز تدارک دیده است. تلاش کردیم علاوه بر شاد و مفرح بودن برنامه‌ها، نشاط اجتماعی سالم ایجاد کنیم و برنامه‌های ما حاوی پیام‌های فرهنگی و زیست‌محیطی باشد.

وی افزود: همچنین تلاش کردیم به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم که تمام رده‌های سنی از برنامه‌ها بهره‌مند شوند و از تمام ظرفیت‌های فرهنگی و هنری منطقه آزاد اروند استفاده کنیم.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند گفت: امسال برنامه‌ریزی کردیم تا برنامه‌ها در نقاط خاص متمرکز نشود و برنامه‌های نوروزی به‌طور یکسان در منطقه اجرا شود هرچند سال‌های گذشته نیز به‌طور یکسان در منطقه اجرا می‌شد.

طمیمیان ادامه داد: با توجه به اینکه منطقه آزاد اروند میزبان کاروان‌های راهیان نور است برنامه‌هایی برای بازدیدکنندگان یادمان‌های دفاع مقدس و راهیان نور داریم.

وی افزود: تلاش کردیم مشارکت‌های مردمی را در قالب فراخوان‌های مختلف داشته باشیم و از مشارکت سپاه آبادان و خرمشهر و دیگر سازمان‌ها استفاده کنیم.

موعود شمخانی معاون فنی و امور زیربنایی سازمان منطقه آزاد اروند نیز در این جلسه گفت: رسانه به‌عنوان رکن چهارم دموکراسی هدایت‌گر و روشن گر مسئولان منطقه آزاد اروند است.

وی با بیان اینکه هدف از تشکیل منطقه آزاد اروند ایجاد امید برای مردم منطقه بوده است، افزود: رسانه‌ها تأثیر زیای در دیده شدن مشکلات آبادان و خرمشهر داشته‌اند و پیگیری‌های زیادی در این خصوص نیز انجام شد.

انتهای پیام/ د

تدارک برنامه‌های خاص برای بازدید راهیان نور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.