استاندار سمنان گفت: امداد رسانی ‌های لازم به مسافران و در راه ‌ماندگان طی شب گذشته انجام شد و در حال حاضر مشکلی در این‌ حوزه نداریم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، علیرضا آشناگر استاندار سمنان در آخرین جلسه شورای اداری استان گفت: امیدوارم سال آینده سالی سرشار از‌ موفقیت های گوناگون برای مردم استان باشد و مدیران دستگاه های اجرایی نیز در سال جدید در مسیر اقدامات موثر و مطلوب تر گام بردارند.

وی افزود: ملاک بنده در انتخاب معاونین،‌ همکاران و مدیران، رنگ و بوی حزبی و سیاسی و ارتباطات دوستانه نیست و هرکسی که به عنوان‌ همکار ‌ما شروع به کار‌ می کند باید از مدیران با تجربه نظام جمهوری اسلامی باشند.

آشناگر در این مراسم ضمن تشکر از خدمات ابک سرپرست قبلی معاونت عمرانی استانداری سمنان گفت: ملاک استانداری برای حضور اصل شایسته سالاری است

وی با بیان اینکه من هیچ اعتقادی به غرابت های سیاسی و قومی ندارم افزود: مدیری که ارشد استان می شود باید اشرافیت کاملی به محیط کاری استان داشته باشد.

آشناگر با اشاره به اینکه معاون عمرانی جدید نیز از نیروهای متعهد و مجرب وزارت کشور بوده است تصریح کرد:  سالهاست که مسئولیت شهرداری در کرمانشاه و سنندج و مدیرکلی اداری مالی استانداری کردستان و خدمات دیگری از آقای فخری نشان از تعهد و مسئولیت پذیری وی است.

وی با اشاره به تعیین اولویت هایی برای معاون عمرانی جدید استانداری سمنان افزود: ساماندهی دهیاری ها و آموزش درست به آنها، اجرای طرح های جامع تفضیلی و تعیین و تکلیف حریم توسعه شهرها، مدیرت شوراها و اجرای درست مصوبات شوراهای اسلامی شهرستان ها، تکمیل پروژه های عمرانی نیمه تمام استان از مهمترین اولویت های معاونت عمرانی در دوره جدید است.

استاندار سمنان تصریح کرد: با پیگیری های ریاست محترم جمهور خوشبختانه امسال بحث انتقال آب دریای خزر به استان در مجلس شورای اسلامی به تصویب رسیده و برای آن بودجه در نظر گرفته شده است.

وی افزود: تامین آب گرمسار از سد نمرود، تامین آب پایدار شهرستان سرخه، تامین آب شهرستان سمنان از سد فینسک و انتقال آب از سد کالپوش باید در اولویت بحث آبی استان قرار گیرد.

آشناگر با بیان اینکه اعتبار سفر دوم ریاست جمهوری به استان ۱۲۰۰میلیارد تومان بوده است افزود: باید دستگاه های اجرایی با پیگیری درست در زمینه جذب این اعتبارات به استان اقدام کنند.

وی با بیان اینکه گردشگری محور توسعه استان است و باید معاونت جدید به این موضوع برای رونق استان بیش از پیش توجه کند افزود: نیاز است تا ظرفیت های مهم استان شناخته و برای شکوفایی و رونق آنها تلاش بیش از پیش شود.

استاندار سمنان با اشاره به برف و کولاک چند روز گذشته در محور های مهم استان افزود: اولین کار برای مدیریت بحران تعیین بانک اطلاعاتی و به روز کردن اطلاعات و تجهیزات تسان است که در زمان بروز بحران بسیار مهم است.

انتهای پیام / گ

شورای اداری استان سمنان برگزار شد

برچسب ها: استانداری ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.