قائم مقام ستاد اجرایی خدمات سفر قشم گفت:کمیته‌های ۹ گانه این ستاد برای میزبانی از انبوه مهمانان نوروز ۹۸ در این جزیره آماده هستند.

 عبدالجواد کمالی قائم مقام ستاد اجرایی خدمات سفر قشم در گفتگو باخبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ، از آمادگی کمیته‌های ۹ گانه این ستاد برای میزبانی از انبوه مهمانان نوروز ۹۸ در این جزیره خبر داد.

وی گفت: کمیته اسکان و رفاه با مشارکت بخش خصوصی با ۴۲ هتل ۲ تا ۴ ستاره، ۱۵ هتل آپارتمان، ۱۵ مهمانپذیر شامل شش هزار و ۹۲ تخت آماده ارائه بهترین خدمات در حوزه اقامتی به گردشگران نوروز ۹۸ هستند.

قائم مقام ستاد اجرایی خدمات سفر قشم افزود: ۶۸ کاشانه مهمان روستا‌های جزیره قشم با ظرفیت پذیرش دو هزار و ۲۵۰ گردشگر نیز فرصت خوبی را برای سفر گردشگران به روستا‌های این جزیره فراهم کرده اند.

 کمالی گقت:گردشگران با حضور در فضای سنتی خانه‌های بوم گردی می‌توانند از صنایع دستی بانوان هنرمند این جزیره و هنر نقش حنای ویژه آنان استفاده کنند.

 وی افزود:کمیته خدمات حمل و نقل این ستاد هم با افزایش ساعات کار شناور‌های مسافری در اسکله‌های شهید حقانی بندرعباس و شهید ذاکری شهر قشم از ساعت ۶ صبح تا ۲۴، کار انتقال مسافران با شناور‌های مدرن را به نحو شایسته برنامه ریزی کرده اند.

جزیره قشم با یک هزار و ۵۰۰ کیلومتر مربع وسعت به عنوان بزرگترین جزیره خلیج فارس با ظرفیت‌های مهم حوزه گردشگری در جنوب ایران قرار دارد.

انتهای پیام/ف

آمادگی جزیره قشم برای میزبانی از مهمانان نوروزی

برچسب ها: نوروز ، گردشگری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.