نماینده مردم تهران گفت: بنابر فرمایش رهبر معظم انقلاب از غرب منفعتی عاید ما نخواهد شد چرا که این تعامل یک سویه است.

اعتماد به غرب نتیجه‌ای جز زیان ندارد/ نسل اول انقلاب هم‌پای شرایط جدید جامعه نیستمحمد علی وکیلی نماینده مردم تهران در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب که اخیراً از سوی مقام معظم رهبری ابلاغ شد و تاکید ایشان بر موضوع حفظ مرز‌های خود با کشور‌های غربی و آمریکا، اظهار کرد: این بیانیه منشور دهه پنجم انقلاب بوده و نیم نگاهی به راه طی شده و کاستی‌های آن دارد.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب در این بیانیه به وضوح تصریح کرده‌اند که از غرب چیزی به دستمان نمی‌آید، چراکه این تعامل یک سویه بوده و چیزی جز زیان برای ملت به ارمغان نیاورده است.

وکیلی تصریح کرد: پیام رهبری این است بار دیگر مجموعه کارگزاران نظام با اتکا به ظرفیت‌های داخلی به خودکفایی و استقلال کشور توجه بیشتری داشته باشند تا در دهه پنجم انقلاب بی‌نیازی به گفتمان غیر انقلابی و غربی به وجود بیاید.

نماینده مردم تهران با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر توجه بیشتر به جوانان در گام دوم انقلاب بیان کرد: پیام مهم رهبر معظم انقلاب پوست اندازی در نظام مدیریتی کشور است به این نحو که جوان شدن نه فقط به معنای ظاهری بلکه به صورت اندیشه‌ای در کشور حاکم شود.

وی ادامه داد: نسل اول انقلاب همچنان در بخش‌های مهمی از کشور حضور دارند، البته این نسل محاسن بسیاری برای کشور داشته‌اند و اکنون کاستی‌هایی نیز دارند که مهمترین آن همپا نبودن با شرایط فعلی جامعه است.

وکیلی بیان کرد: نسل جدید و چهارم انقلاب در شرف ورود به متن جامعه و حاکمیت است، اگر قرار است جهش بزرگی در حوزه استقلال و آرمان‌های ملت داشته باشیم باید به چرخش نسلی تن بدهیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار