عضو شورای عالی سیاستگذاری انتخاباتی اصلاح طلبان بیانیه گام دوم را امید تازه ای را در اذهان جوانان کشور دانست.

./////////////// فرج الله کمیجانی، عضو شورای عالی سیاستگذاری انتخاباتی اصلاح‌طلبان در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب اظهار کرد: بیانیه گام دوم امید تازه ای را در اذهان جوانان کشور دمیده است و ما با وجود مشکلات کشور کماکان می‌توانیم با اتکای به این بیانیه  تصمیمات  اثر گذاری را  اتخاذ کنیم.

وی ادامه داد: در بین جوانان حزب خود نیز شاهد بودیم که این بیانیه تاثیر بسزایی در بین جوانان کشور گذاشته و موجبات استقبال جوانان کشور را فراهم آورده  است.

وی ادامه داد: بسیاری  از افراد در جریان انقلاب بوده و یا خاطرات انقلاب در ذهنشان مانده است اما برای نسلی که درک درستی از زمان انقلاب ندارد این بیانیه تاثیر بسیار مطلوبی داشته و ما به سهم خودم و  به عنوان عضوی از مجموع فرهنگیان از این بیانیه استقبال کرده و قطعا  در تصمیم گیری های آتی و اعمال مواضع خود در آینده از این بیانیه استفاده خواهیم کرد.

کمیجانی با اشاره به موضوع استقلال به عنوان یکی از بندهای اصلی بیانیه گام دوم افزود: باتوجه به اینکه شعار اصلی انقلاب استقلال آزادی و جمهوری اسلامی است، همه جناح های داخلی با یکدیگر اتفاق نظر داریم که در حوزه استقلال توانسته‌ایم موثر واقع شده و به اهداف خود در انقلاب دست پیدا کنیم و به طور قطع با اتکای به این بیانیه همچنان این مسیر را ادامه خواهیم داد.

وی همچنین با اشاره به وظیفه مسئولان در ذیل بیانیه گام دوم ادامه داد: وظیفه مسئولان هم خدمت رسانی به مردم بوده  و با قطعا با ارائه خدمات بهتر به مردم می‌توانند مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم  را حل کنند.

کمیجانی خاطر نشان کرد: ناگفته نماند که این بیانیه منافاتی با تعامل با دیگر کشورها نداشته و در هیچ کجای این بیانیه ارتباط با سایر کشورها نقد نشده است و  قطعا  با توجه به حفظ استقلال و عزت و خود و تکیه بر این بیانیه می‌توانیم با سایر کشورها  تعامل داشته و منافع ملی خود  را نیز حفظ کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار