فرماندار قصر شیرین از ممنوعیت تردد تانکر‌های سوخت رسان از مرز پرویز خان خبرداد و گفت : این ممنوعیت برای دو زمان در تعطیلات نوروزی در نظر گرفته شده است .

به  گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،مرادعلی تاتار فرماندار قصر شیرین گفت : ممنوعیت تردد تانکر‌های و ترانزیت سوخت از مرز پرویزخان براساس محدودیت‌های ترافیکی پلیس راه و بخشنامه ترانزیت و پایانه‌های مرزی جهت تسهیل در تردد مسافران نوروزی در دو مرحله اعمال می‌شود.

وی با بیان اینکه مرحله نخست ممنوعیت تردد تانکر‌های سوخت از ۲۶ اسفندماه آغاز می‌شود و تا پنجم فروردین‌ماه ادامه دارد گفت : مرحله دوم اعمال ممنوعیت تردد تانکر‌های سوخت همزمان با دور دوم سفر‌های نوروزی از هشتم تا ۱۵ فروردین‌ماه اعمال می‌شود.

تاتار با اشاره به اینکه در دو بازه زمانی ذکر شده تانکر‌های سوخت حق تردد در جاده‌های کشور را ندارند گفت: تردد سایر خودرو‌های سنگین حامل مصالح ساختمانی، مواد غذایی و فاسد شدنی به مناطق زلزله‌زده در ایام نوروز هیچ گونه محدودیتی ندارد.

فرماندار قصرشیرین با تاکید بر اینکه سایر فعالیت‌های مرز پرویزخان در ایام نوروز همچون گذشته انجام می‌شود افزود: به طور میانگین روزانه ۵۰۰ دستگاه تانکر حامل سوخت از اقلیم کردستان عراق از طریق مرز رسمی پرویزخان وارد ایرانمی‌شود و پس از تخلیه در بنادر جنوبی به عراق باز می‌گردد .

 

 

انتهای پیام/د

محدودیت‌های ترافیکی پلیس راه و بخشنامه ترانزیت و پایانه‌های مرزی

 

برچسب ها: حمل و نقل ، ترافیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.