معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده معظم کل قوا گفت: رژیم صهیونیستی در آستانه انتخابات قرار دارد و ادعا‌ی حمله به مواضع مقاومت بلوفی برای جلب توجه و قدرت نمایی است.

پاسخ دندان شکن مقاومت در انتظار هر گونه تجاوزی/ مخاطب اصلی بیانیه گام دوم جوانان کشور هستند/ جوانان می‌توانند بر چالش خای درونی و بیرونی غلبه کنندسردار رسول سنایی راد مسئول بازرسی دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده معظم کل قوا در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص بیانات مقام معظم رهبری در مورد گام دوم ملت ایران اظهار کرد: بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری در ۴۰ سالگی انقلاب صادر شده که دشمن به دنبال توهماتی بود که انقلاب وارد جشن چهل سالگی نشود و بین مردم و انقلاب جدایی ایجاد کنند.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری با این اقدام تجارب مربوط به انقلاب را به نسل جوان منتقل می‌کنند و با بیان گذشته انقلاب به جوانان، توصیف شرایط کنونی و تشریحی از آینده با واقع بینی و امید آفرینی معطوف به دستاوردها، برکات و امکانات و ظرفیت‌هایی که داریم می‌توانند برای پیشبرد اهداف انقلاب نقش آفرینی کنند.

سردار سنایی راد اگر توصیه‌های مقام معظم رهبری عملیاتی شود ضمانت بخش امور ما از وضعیت فعلی به سمت تمدن سازی است، تصریح کرد: اولین توصیه رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم علم و فناوری می‌باشد و با توجه به ماهیت و آرمان‌های ارزشی انقلاب توصیه به معنوی و اخلاق نیز می‌شود.

وی در ۴۰ سال گذشته بار اصلی انقلاب بر دوش جوانان بوده است، ادامه داد: آخرین توصیه ایشان به رعایت سبک زندگی اسلامی و اجتناب از شیوه زندگی غربی است. امروز خانواده بزرگ انقلاب مخاطب اصلی این بیانیه هستند اگرچه تمرکز بر جوانان است که بایستی تداوم بخش انقلاب باشند.

سردار سنایی راد با بیان اینکه مخاطب اصلی بیانیه گام دوم نسل جوانی است که آینده ساز کشور هستند، خاطر نشان کرد: در چهل سال اول انقلاب پیشرفت‌های زیادی داشته و زیر ساخت‌های فراوانی فراهم کردیم و نسل جوان ما سطح تحصیلات بالایی دارند که می‌توانند بر چالش‌های داخلی و بیرونی غلبه کنند.

وی درباره برخی شایعات مطرح شده در هفته های گذشته مبنی بر حمله رژیم صهیونیستی به مواضع حزب الله تصریح کرد: رژیم صهیونیستی در آستانه انتخابات قرار دارد و این ادعا‌ها بلوفی برای جلب توجه و قدرت نمایی است.

سردار سنایی راد اضافه کرد: هر گاه صهیونیست‌ها دست به اقدامی زدند با پاسخ دندان شکن نیرو‌های مقاومت و حزب الله لبنان مواجه شدند و این گونه شایعات تبلیغات رسانه‌ای است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار