تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در سال ۱۳۹۸ بازی‌های سختی در پیش رو خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در سال ۱۳۹۸ بازی‌های سختی در پیش رو خواهد داشت.

 این تیم باید در ادامه رقابت‌های هجدهمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران با تیم‌های صنعت نفت آبادان - سپیدرود رشت - پیکان تهران - پرسپولیس - تراکتورسازی تبریز - پارس جنوبی جم - فولاد خوزستان و نفت مسجد سلیمان رقابت دهد و همچنین در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۹ با حریفان دیدار کند.

ذوبی‌ها تاکنون در لیگ قهرمانان با الزورا عراق و النصر عربستان دیدار کردند و باید در ادامه ۴ مسابقه دیگر برگزار کنند تا تکلیف این تیم مشخص شود.

شاگردان منصوریان لیگ برتر در سال ۹۷ را با ۲۱ امتیاز به پایان رساندند و در سال جدید با در مسابقات مهمی از جمله لیگ برتر، لیگ قهرمانان آسیا و جام حذفی رقابت کنند. این تیم سال ۱۳۹۷ را با ۳ مربی شروع و به پایان رساند که موفق‌ترین آن امیر قلعه نویی بود و هرچند امید نمازی تجربیات خوبی داشت، اما موفق عمل نکرد و جای خود را به علیرضا منصوریان داد.

برنامه رقابت‌های ۳ نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا (استقلال، پرسپولیس و ذوب آهن) در سال ۱۳۹۸ بسیار فشرده است و باید دید آیا طلسم ۲۹ سال قهرمان نشدن در مسابقات شکسته خواهد شد یا خیر؟

این تیم بازیکنان جوان و با تجربه‌ای (رشید مظاهری، محمد نژادمهدی، وحید محمدزاده، مجتبی مقتدایی، حمید ملکی، مهران درخشان مهر، محمدرضا عباسی، ماریون سیلوا، زبیر نیکنفس، محمدرضا حسینی و علیرضا چراغعلی) دارد و به هرحال هواداران این تیم دوست دارند تا ذوب به شرایط آرمانی برسد.

ذوب آهن در نخستین بازی سال ۱۳۹۸ در لیگ برتر، پنج شنبه ۸ فروردین باید به مصاف صنعت نفت آبادان برود و امیدوارست به پیروزی برسد.


بیشتر بخوانید: قلعه‌نویی من را قلدرخان می‌داند/ هنگام قضاوت به رضایت فکر نمی‌کنم


 

انتهای پیام/

برچسب ها: نوروز 98 ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار