سردار نائینی گفت: نخبگان فکری و رسانه‌ها، بیانیه گام دوم را به عنوان بسته‌ای کامل، راهبردی و استراتژیک در عرصه‌های مختلف تبیین کنند.

بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری با ظرافت خاصی کار شده و راه را مشخص می‌کندسردار علی محمد نائینی رئیس مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص بیانات مقام معظم رهبری در مورد گام دوم ملت ایران اظهار کرد: بیانیه مقام معظم رهبری توصیف عمیق و همه‌جانبه ای از گام اول و چهل سال گذشته است و راهی که به عنوان گام دوم در پیش داریم.

وی ادامه داد: این بیانیه تبیین همه جانبه، عمیق و با قلمی بسیار روان و قابل فهم برای همه ملت ایران از مجموعه شرایطی که داشته است.

سردار نائینی با بیان اینکه محتوای این بیانیه فهرستی از ظرفیتها، دستاوردها، تبیین منطقی فاصله موجود و آرمان‌ها و چرایی آن است اضافه کرد: بهترین تحلیلی که از ۴۰ سال انقلاب اسلامی با نگاه به آرمان‌های انقلاب اسلامی، تحلیلی واقع‌بینانه، درست و دقیق و منطقی ارائه داد بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری است.
 
وی با بیان اینکه این بیانیه برای مدت کوتاه و تبلیغی نیست، تصریح کرد: بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری با دقت و ظرافت خاصی کار شده و راه را مشخص می‌کند که چگونه باید حرکت کرد.

سردار نائینی افزود: بیانیه گام دوم یک بسته کامل راهبردی و استراتژیک در عرصه‌های مختلف است و امیدواریم همه نخبگان فکری و رسانه‌ها به خوبی آن را تبیین کنند تا بصورت یک گفتمان تبدیل شده و سازوکاری برای تحقق آن فراهم شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار