سخنگوی ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی گفت: در روز‌های ۲۵ و ۲۶ اسفند ماه ۸۳۶ هزار و ۸۵۲ نفر زائر و مسافر وارد مشهد شدند.

مشهد در روز‌های پایانی سال شاهد ورود ۸۳۷ هزار نفر مسافر استبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،مهدی فروزان سخنگوی ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی گفت: این میزان ورود زائر و گردشگر در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، ۲.۳ درصد رشد دارد.


وی افزود: ۶۷ هزار و ۷۴۳ نفر از این تعداد، از طریق حمل و نقل جاده‌ای و عمومی به مشهد وارد شده اند که در مقایسه با سال قبل، ۴.۴ درصد رشد داشته است.


مدیر کل امور رفاهی زائران استانداری خراسان رضوی اظهار داشت: ۴۱ هزار و ۸۶ نفر از این افراد نیز با قطار به مشهد سفر کرده اند که با رشد ۶ دهم درصدی همراه بوده است.


فروزان با بیان اینکه آمار زائران و مسافرانی که از طریق فرودگاه‌ها به مشهد وارد شده اند ۱۹ هزار و ۶۷۵ نفر است ادامه داد: این آمار در مقایسه با سال گذشته ۲۰.۳ درصد کاهش دارد.


وی گفت: زائران و مسافرانی که با وسائل نقلیه شخصی خود در روز‌های ۲۵ و ۲۶ اسفند ماه به مشهد وارد شده اند هم ۷۰۸ هزار و ۳۴۸ نفر می‌باشند که این میزان در مقایسه با سال گذشته، با رشد سه درصدی مواجه بوده است.


سخنگوی ستاد خدمات سفر خراسان رضوی تصریح کرد: در تاریخ ۲۵ و ۲۶ اسفند ماه ۵۴۰ هزار و ۴۲۲ نفر به این استان وارد شده اند که در مقایسه با سال گذشته، ۱.۲ درصد کاهش دارد.


فروزان افزود: ۱۰۵ هزار و ۴۲۵ نفر از این تعداد، از طریق حمل و نقل جاده‌ای و عمومی به استان وارد شده اند که در مقایسه با سال قبل، ۵.۳ درصد کاهش داشته است.


مدیر کل امور رفاهی زائران استانداری خراسان رضوی ادامه داد: ۴۱ هزار و ۸۶ نفر از این افراد نیز با قطار به استان سفر کرده اند که با رشد ۶ دهم درصدی همراه بوده است.


فروزان آمار ورود زائران و مسافرانی که از طریق فرودگاه‌ها به استان وارد شده اند را نیز ۱۹ هزار و ۶۷۵ نفر اعلام کرد و افزود: این آمار در مقایسه با سال گذشته ۲.۸ درصد کاهش داشته است.


وی گفت: زائران و مسافرانی که با وسائل نقلیه شخصی خود در روز ۲۵ و ۲۶ اسفند ماه به استان وارد شده اند هم ۳۴۷ هزار و ۲۳۶ نفر می‌باشند که این میزان در مقایسه با سال گذشته، با رشد ۱.۲ درصدی مواجه بوده است.


انتهای پیام // ف. س



ورود حدود ۸۳۷ هزار نفر مسافر به مشهد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.